Ik moet me helaas ook afmelden. Pablo is maandag gecastreerd en ik vind het nog te vroeg om al te komen met hem. Erg jammer maar ik hoop nog eens een kans te krijgen!
Anoniem
Geplaatst: 25-02-16 21:26
wennie19 schreef:
Komt vanavond of morgen heb deze week helaas geen leuke week mijn shetlander wordt zo ingeslapen
Jemig zeg... Heel veel sterkte!
geshahquille
Geplaatst: 25-02-16 21:34
Dat is erg zeg wat heel veel sterkte met het verlies.
Jammer dat er weer zo veel af zeggen ik hoop ook dat er nog genoeg mee gaan zo dat het wel doorgaat.
Ja zouden jullie mij jullie nummer door willen pb en als je niet wil dat iedereen jullie nummer heeft meld dit dan ff dan pb ik mij nummer terug dat als er wat is op de dag zelf dat we elkaar kunnen bereiken
Ik zag dat jullie veel afmeldingen hebben voor de modellen. Eventueel zou ik graag mee willen als jullie nog modellen zoeken. Dan moet ik alleen een trailer nog regellen. Het gaat om de linkse.
nobje
Geplaatst: 26-02-16 13:25
Hoi ik zie nog meer. Afmeldingen. Als wij morgen toch rijden kunnen wij nog wel Een stoere shet mee nemen Zoute Nootjes heeft nog een hele aardige dame mee gevraagd Om te helpen. Mischien vind ze. Het wel heel leuk om Als model wat te doen ? Maar Amanda schreef ergens dat er ook nog reserves op de lijst staan/stonden ?
In ieder geval prachtig weer
Susanne
Geplaatst: 26-02-16 14:00
Het beloofd idd mooi weer te worden!
Ik ga vanmiddag alvast Willem zijn staart en pootjes wassen
heartbeat999
Geplaatst: 26-02-16 14:23
Sterkte met het verlies van je shetje!
Ik ben ook van de partij morgen!
Tot morgen
wennie19
Geplaatst door de TopicStarter: 26-02-16 14:58
Modellen zijn al rond voor morgen maar hou jullie dan als reserve mocht er nog meer uitvallers zijn
bobo2000
Geplaatst: 26-02-16 16:10
Moonshine schreef:
Gaat het gewoon door? Misschien leuk om een groepsapp te maken ??
Wat jammer van al de afmeldingen.. Zoals Wendy ookal weet hebben wij morgen ook nog een arabiertje mee omdat de eigenaar t te duur vind om voor een paard te heen en weer te rijden dus die gaat lekker op t strand rijden die kan evt ook nog op de foto bij extra afmeldingen