Hij beschikt over 3 prachtige kleurtjes en vanmiddag wilde hij leuk kijken op de foto!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Jets schreef:Woehoee het sneeuwt, wie vindt het leuk om (vandaag) mijn fjord in de sneeuw op de foto te zetten? Ze staat in Zwolle, ophalen van station etc. is no problem
[ [url=m/9NtoqZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/zEXXE2.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/QpNI2H.png]Afbeelding[/url] ]
Jets schreef:Woehoee het sneeuwt, wie vindt het leuk om (vandaag) mijn fjord in de sneeuw op de foto te zetten? Ze staat in Zwolle, ophalen van station etc. is no problem
[ [url=m/9NtoqZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/zEXXE2.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/QpNI2H.png]Afbeelding[/url] ]
van welk merk is het halster wat hij om heeft?
Hoe laat kun je? 
Ik doe je even pb oke?
CastaMickey schreef:Iemand in Gelderland Zuid die dit knappe model zou willen fotograferen?
[ [url=m/YhXPU8.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hij beschikt over 3 prachtige kleurtjes en vanmiddag wilde hij leuk kijken op de foto!
[ [url=m/W9JBZR.jpg]Afbeelding[/url] ]

ik wil die wel fotograferen. Zou leuk zijn met sneeuw maar ben bang dat die morgenmiddag al weg is
ik heb alleen een fiets tot mijn beschikking, af en toe wil ik nog wel eens een lange reis maken met de trein. Vanaf 2 juli heb ik een auto

die zou gaaf zijn in de sneeuw. Losser is alleen best een eindje rijden vanaf mij moet het wel zeker mooi weer zijn. Ik zou evt morgen na 3 uur kunoen. Heb je daar een mooi gebied? Ligt er bij jullie sneeuw?
Doe mij maar zomer!