Oh trouwens, dynara. Je hebt bij de laatste paar data erbij geschreven dat het dan misschien geen wintershoot meer is. Qua graden heb je daar volkomen gelijk in. Maar ik denk dat het met dit weer (zonder sneeuw dus) sowieso geen ''echte'' wintershoot wordt. Het is meer de stijl die ik van plan was, of het nou 3 graden is of 10, het enige verschil is dat er geen wolkjes meer uit de neusgaten van de paarden komen. Ik denk dat dat het probleem niet per sé zal zijn.
Zondag 28 februari ziet er volgensmij nog het best uit.
Er bestaat bij mij wel altijd een (kleine) kans dat ik moet werken. Ik werk voor mezelf en als ik een workshop kan geven, dan moet ik dat ook doen. Het komt echter maar zelden voor dat ik een maand van tevoren nog een workshop op de agenda krijg
Ik heb de datumprikker ook ingevuld . Alleen maar 1 datum. Dit omdat als het een andere dag wordt ik moet kijken hoe laat ik moet starten op wedstrijd of hoe mij dagindeling er anders uitziet. Durf ik nu nog niet te zeggen, ik wacht af wat het de dag zal worden.
Als iedereen even een bevestiging stuurt dat diegene het gelezen heeft? Dan maak ik een lijstje, en dan kopieert de volgende hem, plakt hem, en dan hebben we een duidelijk overzicht. Van wat ik er uit kan halen kan kittydylan, Leverage en dynara kan ik er niet uit halen?
LIJSTJE AANWEZIGEN 28 FEBRUARI
Fotografen: Louka69 Kittydylan
Modellen:
lovecuarzo
Geplaatst: 15-01-16 08:35
Dit is trouwens mijn paard Google
Ik kan de 28ste zowel als model als fotograaf Bij portret foto's houd mijn vriend mijn paard vast. Jullie mogen ook foto's maken met mijn vriend er bij is namelijk ook zijn paard. Als jullie rij foto's willen maken mag ook. Alleen dan ga ik er op en maakt mijn vriend foto's van mij in de plaats van mij. Voor de rest kan ik dan dus iedereen fotograferen
Mocht het niet lukken met dat in te plannen wil ik je wel een pb Tje sturen
Zijn er ook nog mensen die interesse hebben in visagie ? Willen jullie dit wel optijd aangeven zodat ik spullen mee kan nemen!
cassini
Geplaatst: 15-01-16 08:40
Zoekrn jullie nog (reserve) modellen? En begrijp ik het gied dat je ook met je hond mee kan doen als model?
Ik sta ook op de reserve lijst. Maar kan wel aanwezig zijn de 28e. Alleen wat hebben we nog voor modellen? Wil er wel wat aan hebben voor mijn portfolio.