De datumprikker is ingevuld. Echter even twee dingetjes. Ik heb toestemming gekregen om met een interne opleiding te beginnen en ik heb geen idee hoeveel tijd ik daar thuis aan kwijt ben of een fotomeeting daar handig tussen valt. Daarnaast nog een persoonlijk dingetje waar ik de TS zo nog over ga berichten. Het is daarom het handigste dat mijn aanmelding terug wordt gezet onder voorbehoud.
saskiaojan
Geplaatst door de TopicStarter: 11-03-16 13:17
kim_hester schreef:
is er nog plek voor een fotograaf?
Ja hoor! Ik zal vanavond even de lijsten gaan maken.
Ik word van beide data niet erg happy, beide 'feestdagen. Zijn ook dagen dat het wel eens extra druk zou kunnen zijn, weet niet of dat uitmaakt? Ik ga hier thuis even overleggen betreft die data
Ik word van beide data niet erg happy, beide 'feestdagen. Zijn ook dagen dat het wel eens extra druk zou kunnen zijn, weet niet of dat uitmaakt? Ik ga hier thuis even overleggen betreft die data
Oh sorry, ik dacht dat op de vorige pagina pasen of hemelvaart werd geopperd
_l_amanda_l_
Geplaatst: 13-03-16 16:50
Oh haha, ik zie wat je bedoeld, dat schreef Sas er alleen bij voor de duidelijkheid tijdens het data-invullen. Als je je opgeeft via de Datumprikkerlink kan je zien welke data de meesten kunnen.. 17 april en 1 mei zijn dat momenteel, zo uit mn hoofd.. Maar staat nog niks vast dus.
Reservelijst 7) Myko (4 jaar) met pony of grote hond
Ik zet ons even op reserve, we verwachten tussen 28 april en 7 mei nl 3 veulens (en dan 22 mei de laatste), dus weet pas vlak voor de datum of we kunnen
PenP
Geplaatst: 14-03-16 21:04
PenP schreef:
Eerder heb ik in het topic aangegeven dat mijn drie kids en hond wel als model willen dienen. Zouden ze er nog bij passen?
Kan iedereen zich opgeven of alleen de modellen die er eerder waren?