[P] Fotomeeting Limburg BE

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Snollygoster

Re: [P] Fotomeeting Limburg BE

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 21:33

Ik geloof wel dat er in Genk een universitaire campus is..

Kirania

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 21:51

Jazeker! Het LUCA school of arts is daar, een van de vele LUCA campussen. Ik moest nu net voor Game Design kiezen, en die richting hebben ze enkel in Genk... Anders was ik netjes kunnen thuisblijven in Leuven. :P

Snollygoster

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 22:14

Maar LUCA is toch hogeschool? :P Heb ook een vriendin van me die daar zit.

Kirania

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 22:39

Neenee, dat is universiteit! Of toch in Genk, over de andere campussen weet ik niets. Allemaal academische bachelors en masters. Je hebt ook iets in de aard van game design in Kortrijk, Howest, maar dat is een professionele bachelor. :j

Catnip

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 23:07

Nog nooit van gehoord, en dan woon ik al m'n hele leven op max een halfuurtje van Genk :+

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 00:38

Oo de vorige pagina is er nog gevraagd of er nog plaats was voor een fotograaf ?

En niemand die een paard kan meenemen omgeving Zepperen/ Sint-truiden voor mijn vriendin nele? :)

Kirania

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 10:29

Catnip schreef:
Nog nooit van gehoord, en dan woon ik al m'n hele leven op max een halfuurtje van Genk :+

Ik ken het, mij moet je ook niets vragen over de innerlijke mechanieken van Leuven, ik woon er misschien 10 km vandaan maar da's juist om te shoppen. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 10:35

Ik woon vlak bij den teut, maar moet dat weekend werken. Tot hoe laat duurt de fotoshoot? Misschien kom ik voor de late of na de vroege even kijken. Spreken jullie af op de parking aan de hondenweide?

dejoni

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 15:48

Aangezien ik nog niet eerder heb meegedaan aan een fotomeeting kan ik niet inschatten of er nog plek is voor een fotograaf of niet (of dat handig is enz.).

Wat ik echter wel zie is dat al 2 andere fotografen op de reservelijst staan en dat iemand dus die inschatting heeft gedaan dat 6 fotografen voldoende zijn.

Mocht er dus ruimte zijn voor een extra fotograaf vind ik dat eerst degene van de reservelijst een kans moeten krijgen :)

Leen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-15 18:01

Helpende handjes zijn altijd welkom, ook als je gewoon eens wil kijken hoe zo een meeting te werk gaat ben je zeker welkom.

We houden het inderdaad op 6 fotografen en 8 modellen. Momenteel staan er 9 modellen op, maar er zijn 3 personen die de poll niet hadden ingevuld dus zij moeten nog even bevestigen of ze kunnen. Wou hen nog even een pb daaromtrent doen.

Kaat, weet jij al of neleehx op dit datum kan of hangt dat van haar vervoer af?
Dan moet ik alleen nog van Spatter en Amaranth7 weten of die datum past. En uiteraard ook even de reserve modellen en fotografen want kans is groot dat er wel iemand zich afmeld.
Citaat:

Datum
Zaterdag 7 mei 2016
Reserve indien slecht weer: zaterdag 21 mei 2016

Citaat:
Uiteraard zal voor iedereen onder voorbehoud van datum en locatie zijn, dus dat hoeft niet per persoon extra vermeld worden. Kwestie van het overzichtelijk te houden

Fotografen (boktnaam | fotografienaam | link naar website)

- chimello | sk | website
- Leen | Leen Schaessens Fotografie | website
- Art_Ificious | Marico-Graphy | recente foto's
- Dejoni | -knip-
- JewEmm | Irene Lantman Fotografie | Flickr
- Leverage | Kim van der Veeke Fotografie | website

Reserve (worden in volgorde gekozen bij eventuele afmeldingen):
- Lynn85 | Lynn | website
- loveskiara | CaVaLa Photography | website
- Skyefate | Odrada Degeest fotografie | website

Citaat:
Modellen (naam | naam paard | kan los (binnen omheining) of niet, extra bijzonderheden... | link naar foto's)

- zoe_97 (Zoë) | Olaf van het biezenhof | kan los | schimmel, kan goed bewegen en kijkt meestal goed in de lens | profiel
- chimello | Sansa | Alleen aan de hand | Buckskin bont met maanoog | foto's
- X_Kaat_X | Don Amigo (KWPN 1m75) | kan los afhangend van omheining en gedrag | Amigo1 Amigo2
- Snollygoster | Yutah | Kan los | Speciaal kleurtje (grullo bont), aansprekend hoofd en kijkt vrijwel altijd vrolijk op foto | Foto's
- Seltje | Black Beauty | Kan los | Mooi zwart met 4 witte benen, kan natuursprongen en wat dressuurplaatjes foto 1 foto 2

- Amaranth7 | Diiana (fries) | kan los | kent vd ohz en los | z2 dressuur (kent piaffe en passage) foto 1 foto 2
- spatter| Blue, am paint horse, blauwe ogen, kan los en western gereden foto
- spatter| Tika, muildier, roan in voor en najaar, niet bereden foto 1 foto 2
- neleehx | Cheyenne | Kan (eventueel helemaal) los, veel VD, barebackpad/bitloos | Collage, Rijfoto

Reserve:
- Art_Ificious (Marijke) | Harley | Los mits hoge omheining en mensen errond, niet bereden | Foto's
- JPTinkers | ITS Bandit | veel behang, kan los - uit de buurt van andere: dekseizoen foto
- Tinniie | Arany | dekseizoen foto
Laatst bijgewerkt door Muiz op 11-04-20 14:39, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Naam op verzoek verwijderd.

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 22:59

ik zal het eens vragen! ;)

CaVaLaPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-15 09:47

Volgens mij kan Nele wel (ben ook bevriend met haar), maar ligt het echt alleen aan het vervoer of ze ook daadwerkelijk kan komen.

lieke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-15 15:37

Ik had mij in het vorige topic al aangemeld maar heb dit topic gemist...

Kan ik mijn paard nog aanbieden als reserve?

Afbeelding

Afbeelding

Ik heb alleen geen echt speciale rijfoto's (daaarom zou ik ook graag meedoen :P )

Maar we rijden L2.
Paard is verder heel gemakkelijk en doodsbraaf en is al verschillende keren op de teut in zonhoven geweest.

Leen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-15 17:28

Tuurlijk, ik heb je er bij gezet, mag ik nog even de naam van je paard?
Citaat:

Datum
Zaterdag 7 mei 2016
Reserve indien slecht weer: zaterdag 21 mei 2016

Citaat:
Uiteraard zal voor iedereen onder voorbehoud van datum en locatie zijn, dus dat hoeft niet per persoon extra vermeld worden. Kwestie van het overzichtelijk te houden

Fotografen (boktnaam | fotografienaam | link naar website)

- chimello | sk | website
- Leen | Leen Schaessens Fotografie | website
- Art_Ificious | Marico-Graphy | recente foto's
- Dejoni | -knip-
- JewEmm | Irene Lantman Fotografie | Flickr
- Leverage | Kim van der Veeke Fotografie | website

Reserve (worden in volgorde gekozen bij eventuele afmeldingen):
- Lynn85 | Lynn | website
- loveskiara | CaVaLa Photography | website
- Skyefate | Odrada Degeest fotografie | website

Citaat:
Modellen (naam | naam paard | kan los (binnen omheining) of niet, extra bijzonderheden... | link naar foto's)

- zoe_97 (Zoë) | Olaf van het biezenhof | kan los | schimmel, kan goed bewegen en kijkt meestal goed in de lens | profiel
- chimello | Sansa | Alleen aan de hand | Buckskin bont met maanoog | foto's
- X_Kaat_X | Don Amigo (KWPN 1m75) | kan los afhangend van omheining en gedrag | Amigo1 Amigo2
- Snollygoster | Yutah | Kan los | Speciaal kleurtje (grullo bont), aansprekend hoofd en kijkt vrijwel altijd vrolijk op foto | Foto's
- Seltje | Black Beauty | Kan los | Mooi zwart met 4 witte benen, kan natuursprongen en wat dressuurplaatjes foto 1 foto 2

- Amaranth7 | Diiana (fries) | kan los | kent vd ohz en los | z2 dressuur (kent piaffe en passage) foto 1 foto 2
- spatter| Blue, am paint horse, blauwe ogen, kan los en western gereden foto
- spatter| Tika, muildier, roan in voor en najaar, niet bereden foto 1 foto 2
- neleehx | Cheyenne | Kan (eventueel helemaal) los, veel VD, barebackpad/bitloos | Collage, Rijfoto

Reserve:
- Art_Ificious (Marijke) | Harley | Los mits hoge omheining en mensen errond, niet bereden | Foto's
- JPTinkers | ITS Bandit | veel behang, kan los - uit de buurt van andere: dekseizoen foto
- Tinniie | Arany | dekseizoen foto
- lieke_ | L2 - graag rijfoto's | foto1 foto 2
Laatst bijgewerkt door Muiz op 11-04-20 14:39, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Naam op verzoek verwijderd.

Art_Ificious

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-15 17:37

Ik verbaas me eigenlijk over de hoeveelheid aa meldingen van Belgische bokkers omgeving Limburg. Wist niet dat het er zoveel waren.

:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-15 18:34

Art_Ificious schreef:
Ik verbaas me eigenlijk over de hoeveelheid aa meldingen van Belgische bokkers omgeving Limburg. Wist niet dat het er zoveel waren.

:)

Dat is de reden dat ik wil komen kijken! Ik woon hier amper 2 jaar en ken geen andere ruiters in mijn buurt. Als ik ooit terug een rijpaard heb, zou ik het geweldig vinden om af en toe eens samen met iemand anders op pad te kunnen gaan.

Art_Ificious

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-15 18:49

Ben ook heel benieuwd wie er nog in mijn buurt wonen of gestald staan. Ohja Zoë, is jouw paard verkeersmak? Dan zouden wij ook ooit eens samen kunnen rijden als Harley ingereden is :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-15 19:32

Art_Ificious schreef:
Ben ook heel benieuwd wie er nog in mijn buurt wonen of gestald staan. Ohja Zoë, is jouw paard verkeersmak? Dan zouden wij ook ooit eens samen kunnen rijden als Harley ingereden is :D

Ik heb mijn huidig maatje op pensioen gezet, hij is nog maar 14, maar hij is dit jaar erg ziek geweest. Meneer heeft nooit echt graag gewerkt, dus nu mag hij lekker niksen. Zodra ik terug een rijmaatje heb, wil ik zeker aan haken!

Ik wil vooral komen kijken, omdat ik in de zomer graag een fotoshoot met hem wil, maar ik weet totaal niet hoe ik dat moet aanpakken. Dus kom ik even inspiratie op doen.

Art_Ificious

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-15 19:38

Ah jammer van je maatje.
Van mij mag je zeker komen kijken en inspiratie opdoen :)

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-15 19:41

Ik heb momenteel geen trailer en geen bak dus ik kan mijn hengst Bones niet rijden. Ik wil eigenlijk iemand zoeken die met een ruin mee wilt gaan een keer om te kijken hoe hij is buiten maar ik ken ook vrijwel niemand. Dus ik ken het probleem, ik rij nu altijd alleen met m'n andere paarden, best saai soms.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-15 19:51

Ik kom zeker langs om iedereen in actie te zien en wie weet is dit een start voor een Limburgs rijclubje :D

Kirrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-15 20:12

Wil er dan ook wel op als reserve met mijn merrie Washaki, kan zowat overal los staan, kan zonder zadel en bit.

Afbeelding

Afbeelding

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-15 20:33

Mijn dochter is 7 mei jarig dus ik moet even overleggen hier thuis.

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-15 20:35

wauwie wat zijn er een heleboel prachtige en speciale modellen <3
Ik ben hier echt maar gewoontjes met mijn knol, al is het wel een enorm knap paard!
maar losstaan en zonder zadel en bit rijden? :+ dat zit er nog niet in :P

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-15 21:39

Art_Ificious schreef:

Olaf is verkeersmak voor rustig verkeer niet voor camions of echt veel auto's.