Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
NathalietjeB schreef:Ff voor iedereen dit
Momenteel ligt het strand bezaaid met stenen, zowel fotografen als modellen dus opletten..
Kapotte apparatuur (door opspattend puin) of fotografen die er over struikelen of paarden die hoef/been problemen oplopen is ook niet fijn..
Zo ziet het strand er momenteel uit bezaaid met steen puin
[ [url=m/EBdine.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/wk4VRh.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik hoop dat t strand zo snel mogelijk is opgeruimd, maar hou er in ieder geval rekening mee voor de meeting
celinetsjil schreef:[ [url=m/poFAeN.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/c1kIse.jpg]Afbeelding[/url] ]
Afgelopen zaterdag al wat foto's in het bos gemaakt
Maar het strand is 10000X beter en dan kan hij even mooi gaan liggen voor de zee
We wachten het met smarttt af
ilonamandjes schreef:celinetsjil schreef:[ [url=m/poFAeN.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/c1kIse.jpg]Afbeelding[/url] ]
Afgelopen zaterdag al wat foto's in het bos gemaakt
Maar het strand is 10000X beter en dan kan hij even mooi gaan liggen voor de zee
We wachten het met smarttt af
Erg knap dat je paard gewoon gaat liggen op vreemd terrein!
TessJazz schreef:Dan ik ook maar.
Duimen!!
[ Afbeelding ]
Heb nog niet zulke mooie foto's van hem..
Hij is ook knapper in het echt dan op de foto's , hele verschijning natuurlijk een laat geruind pikzwart paard van 1.75 haha!
Duimen Duimen Duimen!
OneAndOnlyx schreef:TessJazz schreef:Dan ik ook maar.
Duimen!!
[ Afbeelding ]
Heb nog niet zulke mooie foto's van hem..
Hij is ook knapper in het echt dan op de foto's , hele verschijning natuurlijk een laat geruind pikzwart paard van 1.75 haha!
Duimen Duimen Duimen!
Ik heb ook niet echt mooie foto's van mijn shetje Lady. Maar ze is zo bijzonder want ze is ook pikzwart en bij mij geboren. Moeder en dochter staan hier inmiddels al 8 jaar en zijn mijn vriendjes voor het leven. Moeder is al 23 jaar en als zij overlijd(hopelijk niet snel! Kan haar niet missen) heb ik toch altijd nog een leuk en lief aandenken.