De meeting is 2 keer stil gevallen dus snap wel dat Richard wilde helpen.
Hopelijk word de meeting echt nog door gezet Tot nu toe was er door de organisatie nog niks gedaan
Sophie_Elsje
Geplaatst door de TopicStarter: 27-01-16 23:41
ik snap richard ook maar hij pakte het pas op nadat er al contact was geweest en aangegeven was dat wij dit zelf door gaan zetten. maakt echter allemaal niet uit maar nu gaan tamara en ik zoals hierboven gezegd de meeting samen weer oppakken en gaat hij er echt komen !
ik kan de 27e echt niet, anders had ik dit niet aangegeven. het word dan dus 5 maart - 6 maart - 12 maart of 13 maart. als ik van de mensen die graag meewillen in een pb de emailadressen krijg maak ik een nieuwe datum prikker en kiezen we zo snel mogelijk een datum !
kan eventueel ook nog een week opgeschoven worden ? zowel naar voor dus 20 februari en 21 februari als een week later dus 19 of 20 maart komt dat wel uit ?
Ik wil mij er niet mee bemoeien maar je hebt nu met veel mensen te maken. Is het niet handig om de fotograven en modellen te kiezen en op basis daarvan een datumprikker te maken?
_R_G_
Geplaatst: 29-01-16 13:38
En misschien even een pb er uit doen met wat de bedoeling is want ik ben nu echt de weg kwijt met wat er nu allemaal gedaan word. Mijn e mail heb je al maar moet die dan opnieuw gestuurd worden? En wanneer worden de fotografen en modellen gekozen?
Ik start zo mijn laptop op en dan zal ik een bericht hier in het topic zetten. Het is inderdaad ook een idee nu te kiezen samen met Tamara en aan de hand daarvan een datum te prikken. Dit ga ik met haar overleggen en dan meld ik dat ook zo
Sophie_Elsje, wellicht was hulp bij deze meeting toch wel handig/ verstandig geweest. De datum komt ineens niet meer uit voor je (ik heb deze wel vast geblokt staan in mijn agenda), maar ook reageren en verder actie ondernemen voor de meeting komt er niet van. Wellicht is wat hulp toch niet onverstandig?
Bij deze meld ik me af voor de meeting. Het lijkt niet op te schieten, er is ook nog geen pb uit gegaan met informatie of een overzicht. Mocht 27 februari alsnog door gaan houd ik me aanbevolen.
informatie over de meeting staat nog gewoon in de OP en daar is nog niks aan veranderd. het is misschien ook een idee om de meeting te verplaatsen naar het voorjaar zodat het meer een lente meeting wordt ? wat zijn hier de meningen over ? het regent nu erg veel en waait ontzettend hard.
Hoi Sophie, dank je wel voor jouw update. Ik moet echt even kijken of ik dan kan. Mijn agenda begint al flink vol te lopen. Ik denk dat het dan beter en praktischer is dat ik mij voor deze meeting afmeld zodat er iemand anders die graag mee wil met jouw lentemeeting en ook zeker weten kan op de lijst kan. Vind jij het goed dat ik mijn plekje dan afsta aan iemand anders?
Helaas begint ook mijn agenda al aardig vol te lopen. in febr of maart gaat mij in ieder geval niet meer lukken. Vooralsnog meld ik mij af. Mocht er meer duidelijkheid en zekerheid komen dan kan ik alsnog kijken of het me gaat lukken om mee te gaan.