Alleen op de middag voor mij, maar afhankelijk van anderen. Ik ben momenteel bezig met het inplannen van andere afspraken die wel voorrang hebben op een meeting.
Kunnen jullie vrijdag uiterlijk om 17:00 uur de knoop doorhakken? Als het niet doorgaat, kan ik namelijk naar mijn vriend toe die avond.
sunny44
Morgenochtend laat ik weten of het zaterdag doorgaat. Ik ga straks even kijken wie allemaal hebben door gegeven de 15e, 21e en 22e te kunnen.
Als het vooruitzicht zo slecht is vind ik het tegenover de modellen niet eerlijk om maar een gok te wagen. Voor zover ik heb kunnen zien, heeft iedereen z'n stinkende best gedaan wat betreft kleding. Er moeten paarden mee in de trailer. Er moet hier bijv. een schimmel grondig gewassen worden etc. Voor zoveel voorbereiding kun je niet gokken op een half uurtje droog weer.
Ja morgen ochtend maar even weer kijken. Ik zou het zoals het nu lijkt nog steeds wel aandurven. Buienradar 24-42 uur vooruit laat vrijdag op zaterdag nacht een behoorlijk buienlijn zien die tussen 5 en 7 weg is. En dan pas na 14:00 weer. Weer.nl zeg ook in de ochtend droog;
Ja, maar de voorspelling is motregen en dat laten de radars niet zien helaas.. ik kijk morgen weer even en dan laat ik het weten!
Datumprikker is idd een idee als het niet door gaat zaterdag. Zou wel jammer zijn, heb al kleren gehuurd en m'n stalgenootje ook! Zou ik morgen ophalen.
PlienR
Geplaatst: 05-11-15 23:00
Ja wat balen zeg!! Ik zou 21 en 22 november wel kunnen. Maar ik hoop natuurlijk dat zaterdag gewoon door kan gaan!
sunny44
Nou, ik heb alles even bekeken. De buienradars verschillen van elkaar en veranderen elk uur. Daarbij komt dat Omrop Fryslân aangeeft dat het de hele dag nat (regen of motregen) is met droge perioden. Persoonlijk vind ik dat jammer voor de foto's en ook de kleding.
Ik stel voor de meeting te verschuiven naar het weekend van 21 en 22 november en ik zou graag weten welke datum voor jullie het beste uitkomt. Tijd etc. blijft hetzelfde.
sunny44