Ik hou ook niet zo van groepsapp, daar kijk ik namelijk nooit op. Ik heb wifi altijd uit omdat ik anders gek wordt van alle berichtjes en mijn telefoon is superlangzaam.
Ja en ik heb dus de iets donkerdere versie in mijn hoofd, ik heb 6 meter zwarte stof, misschien kunnen we daar wat mee doen?
_Juudith
Geplaatst door de TopicStarter: 13-10-15 09:34
Whooh 6 meter! Naise.. Zelf al een idee?
Groepsapp vind k prima, de gene die er inwillig mogen mij een pb doen! Mensen die er (nog) niet inwillen geen probleem! Mocht je er later toch inwillen gewoon ff pb sturen!
Verder even over de locatie: Hebben we liever bos bos, of bos in afwisseling met straat enzo (ala Engelse werk, Zwolle of Staphorster Bos) Dan kunnen we de locatie gaan besluiten =D
Verder even een tijdsplanning: 10.15 uur verzamelen en locatie bekijken tussen 10.45 en 11.00 uur starten met fotograferen. Liefst zo snel mogelijk zodat we alle tijd hebben en niet uitlopen
13.00 verzamelen tweede groep 13.30 Starten met fotograferen +/- 15.30 zijn we dan klaar met fotograferen.
Modellen die een voorkeur hebben voor de ochtend of middag groep mogen mij even een pb sturen, dan probeer ik hier zoveel mogelijk rekening mee te houden =D
Daarna kunnen we nog wat met de gene die willen wat gaan drinken/eten (mocht er iets leuks in de buurt zijn (word het zwolle, dan zit er een restaurant achtig iets in de buurt, bij staphorst is dit iets minder)
En even een korte spam tussendoor.. _Juudith @ [FM] [M][H][P] Awesome Autumn, Sallandse Heuvelrug Voor deze meeting zoeken we zoweizo nog een aantal fotografen.. Het aantal modellen dat mee kan ligt af van het aantal fotografen.. Dus als fotograaf nog zin in een meeting meld je dan ff =D
_Bitje_
Geplaatst: 21-10-15 13:01
_Juudith schreef:
_Bitje_ schreef:
Kan ik me nog aanmelden voor foto graaf?
Jaa hoor kom je op de reserve lijst.. Stuur me ff een pb'tje dan
Ik zie dat er al een paar op reserve staan, kleine kans