Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shauniraquel schreef:Ik zou graag met een ervaren fotograaf mee willen lopen, die mij misschien een beetje kan begeleiden en tips geven qua instellingen en compositie:) (Als iemand daar zin in heeft haha).
CastaMickey schreef:10 minuten is inderdaad heel weinig, 15-20 minuten is gangbaar.
Als het kan zou ik ook graag met een ervaren fotograaf samenwerken, iemand die al een stuk verder is dan ik
Bo_San schreef:Ik vind 15 minuten voor portret ook wel prettig, inderdaad met het wisselen erbij heb je dan vaak nog niet veel tijd. Rij foto's rond 16:00 is al lastig denk ik met het licht en de sluitertijden die je nodig hebt. Je kan er dan al bijna zonsondergang foto's van maken (gouden uur) mits er zon is.
Piekosjj schreef:Omdat er andere plannen tussen zijn gekomen moet ik helaas afzeggen als fotograaf!Shauniraquel schreef:Ik zou graag met een ervaren fotograaf mee willen lopen, die mij misschien een beetje kan begeleiden en tips geven qua instellingen en compositie:) (Als iemand daar zin in heeft haha).
Heb jij toch helemaal niet nodig joh?!