Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xmarijn schreef:Ik zie nu pas dit topic, lijkt mij en mijn moeder erg leuk om als modellen mee te kunnen, ik weet niet of dat nog kan?
Ik kan alleen eind vd middag pas zeggen of het zeker is ivm werk
Het gaat dan om een haflinger merrie en een kwpn ruin
EquiPhoto schreef:Sh*t ladies, het ziet er naar uit dat ik alleen de in de ochtend kan komen fotograferen. Ik heb zojuist een boeking bevestigd gekregen in (schrik niet!) Leeuwarden, Friesland voor de middag.....
Ik hoop dat er wel nog meer modellen in de ochtend kunnen (of dat we 1 groep vormen), anders haak ik af....
Deetjeeuh schreef:EquiPhoto schreef:Sh*t ladies, het ziet er naar uit dat ik alleen de in de ochtend kan komen fotograferen. Ik heb zojuist een boeking bevestigd gekregen in (schrik niet!) Leeuwarden, Friesland voor de middag.....
Ik hoop dat er wel nog meer modellen in de ochtend kunnen (of dat we 1 groep vormen), anders haak ik af....
Mocht je misschien toch niet kunnen, zou ik me dan als reserve kunnen aanmelden? Kan helaas alleen niet zo 1,2,3 de datum vinden.![]()
M_M_F schreef:Ik denk dat één grote groep met 7 modellen geen goed idee is.. Een kwartier voor portret foto's is al vrij krap, als de paarden dan ook nog eens veel langer attent moeten zijn omdat ze met zn allen tegelijk komen wordt wel erg moeilijk om ze op het laatst nog mooi attent op de foto te krijgen.
Ik hoop dat het zo mooi zonnig wordt als op de voorbeeld foto's! Rij foto's kunnen zeker wel heel mooi zijn en misschien loopt het programma daar wel iets in omdat niet iedereen los gaat gooien.