Wat een nacht; toen de ene bult stopte met jeuken, begon de volgende..... En dat met een zwaar zwetend vriendje van het ziek-zijn naast me; Goedemorgen
Ja die muggenbulten vannacht.... Dra-ma! Vriendje werd er helemaal gek van, ik mocht niet meer krabben
sunny44
Geplaatst: 13-09-15 10:21
Voor iedereen die last heeft van jeukende muggenbeten kan ik het pilletje cetirizine aanraden. Is een algehele lichte allergie pil. Te verkrijgen bij oa de lidl voor 1, 29 per 7 stuks.
Ik heb ook last van mijn muggenbulten, huilen! Ga idd even achter die pilletjes aan, thanks voor de tip
En heb ook nog spierpijn, zo lief was Suzy gisteren
MaaikeL8
Geplaatst: 13-09-15 11:35
Hele gave foto's! Nog bedankt voor gisteren iedereen. Maddox was op de terugweg helemaal stoer en trots op zichzelf. Hele weg voorop en doorstampen, was goed voor z'n zelfvertrouwen blijkbaar!
Jammer van die muggen! Ik heb er geen 1! Vies bloed denk ik...
thnks voor de pilletjes tip! Gaan we maar eens even doen Vandaag weer een meeting gehad, welgeteld 1x gestoken Gelukkig geen vriendlief gehad naast me die gek werd van mijn gejeuk...ze was nog lekker aan het feesten dus ik heb het jeukwalhalla gehad vannacht Krabben wat er te krabben viel, heerlijk!
Dankje, Danielle! Dat vind ik zelf eigenlijk ook wel!
Succes met je 1600 foto's, haha! Ik merkte dat jouw camera steeds twee keer achter elkaar klikte, je zult daardoor denk ik dubbel zo veel foto's hebben.
Fearn
Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-15 20:11
Nog even wat portretjes van mij (Deze als laatste. De rest mail ik later naar jullie. Modellen mogen hun mail dus wel aan mij pb'en!)
De ''namaak'' foto van lisan ( deze foto hadden we vorige meeting gemaakt )
Haha, sinds ik zelf ook ooit eens op de foto ben gegaan, merk ik dat het fijn is om niet eeuwen op de foto's te moeten wachten. Omdat je dan inderdaad heel nieuwsgierig bent. Probeer daarom ook zsm ermee klaar te zijn, gemakkelijk voor mezelf en fijn voor de modellen
Fearn
Geplaatst door de TopicStarter: 14-09-15 14:22
Ik heb besloten om toch maar de foto's die ik af heb gelijk op mijn flickr te zetten. Dat doe ik de laatste tijd wel vaker. Dan komt er dus per nieuw bewerkte foto eentje bij. Kunnen jullie dat ook een beetje volgen Ik zal overigens wel steeds afwisselen per persoon, zodat het eerlijk blijft Vanaf flickr kun je overigens ook de foto delen of downloaden.
Uiteraard kan ik als alles af is nog wel per mail versturen voor wie dat prettig vindt. Maar iig kan ik jullie mail adressen altijd later nog gebruiken voor bijv nabestellingen