Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
Sjolvir schreef:Just Joyce, wat is je FB pagina (naam)??Joyce Wouters laat maar al gevonden, maar je FB pagina kan ik echt niet vinden te veel Joyce Wouters.
www.facebook.com/joycewolters.nlWildWings schreef:Bedank allemaal voor jullie deelname, en fotografen voor de samenwerking en gezelligheid! Goed georganiseerd Demi
Sorry als ik soms kortaf was, door de wind op het strand is het vaak communicatie is korte zinnen en hard schreeuwen.
Ergens op mijn treinreis ben ik mijn OVchipkaart kwijtgeraakt op de terugweg, tussen de controle in de trein vanaf Rotterdam en de controle op station UtrechtMocht mijn trein naar Hilversum dus (terecht) niet in, dus papieren kaartje moeten kopen, oorspronkelijke trein gemist.. was pas 00.30 thuis
![]()
Is er een lijstje met mailadressen van alle modellen Demi? Of kunnen modellen hun mailadres hier dumpen?
en wel mooi beeld met zon wolken achtergrond

. Komt echt wel goed. 
.
maar was zelf erg tevreden!
En waaah de derde foto in het rijtje van Sjol is echt ontzettend gaaf, die draf in zee
Mooi voor elkaar gekregen om het licht zo te vangen! En blij dat Sarah een mooie foto heeft door Steph, ik heb zelf helaas maar heel weinig foto's van die twee kunnen maken, sorry daarvoor
Vroeger had ik het heel erg, dan had ik foto 3 gezien van Lisa en gedacht: 'ships... ik heb helemaal niet zo'n mooie met dat strijk/zijlicht, en al helemaal niet met een laag standpunt, dat lukte bij mij totaal niet, wat stom van me'. (Of: Nooooh waarom heb ik nou geen leuke foto's van Sarah en Misty, etc, etc)