Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Astor schreef:Komt er nog een lijst met modellen die definitief mee gaan? (met foto haha)
DShots schreef:En eventueel een schema? Het is al minder dan 2 weken. Wil graag wat meer weten etc.
Astor schreef:Ik kan na de meeting helaas niet al te lang blijven ivm pup die ook de aandacht verdiend.
Kan haar ook meenemen maar weet niet hoe de paarden daarop gaan reageren
SmidjeJollie schreef:Ik vraag me af, wat is eigenlijk de bedoeling met de paarden/pony's die niet gereden (kunnen) worden? Ik zag dat dat per tijd ingedeeld was.
En wat zien de fotograven het liefst bij mijn paardje (Kisses from chaco) een western show hoofdstel, een westen show halster, een zart lederen halster met steentjes op de neusriem of een bruin kunst lederen halster of iets anders?
Of gewoon alles mee nemen en we zien daar wel.
xJikke schreef:We hebben een positieve bevestiging gekregen van de volgende mensen die dik gedrukt zijn:
1. Seasons Photography
2. Rikifotografie
3. Luna Ista Fotografie
4. Wilke Tiellemans
5. Silent Shiver
6. Demi van Reeven fotografie
(7. True Photographs
8. Jikke Patist Fotografie)
1. Wonderboy
2. Epple
3. Beach Boy
4. Pieter
5. Kisses from Chaco
6. Spix
Graag ontvangen wij van de rest nog een bevestiging op ons mailtje of het nou positief of negatief is.
Het weer staat tot nu toe nog goed voor zondag!
_Reneee schreef:Ik kom ook hoor!
xJikke schreef:We hebben een positieve bevestiging gekregen van de volgende mensen die dik gedrukt zijn:
1. Seasons Photography
2. Rikifotografie
3. Luna Ista Fotografie
4. Wilke Tiellemans
5. Silent Shiver6. Demi van Reeven fotografie
(7. True Photographs
8. Jikke Patist Fotografie)
1. Wonderboy
2. Epple
3. Beach Boy
4. Pieter
5. Kisses from Chaco
6. Spix
Graag ontvangen wij van de rest nog een bevestiging op ons mailtje of het nou positief of negatief is.