Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bamii schreef:Mag ik hier onze meeting ook delen? Wij zoeken ook nog modellen en fotograven voor de zaterdags, ook in het DFW (wss de kale duinen als dit mogelijk is). Of misschien een idee om beide samen te voegen?![]()
[FM] [P] Drents Friese Wold, 5 september
saskiaojan schreef:Bamii schreef:Mag ik hier onze meeting ook delen? Wij zoeken ook nog modellen en fotograven voor de zaterdags, ook in het DFW (wss de kale duinen als dit mogelijk is). Of misschien een idee om beide samen te voegen?![]()
Breek even in..... Kale duinen mag je niet komen met paarden, alleen op de ruiterpaden
Bamii schreef:Mag ik hier onze meeting ook delen? Wij zoeken ook nog modellen en fotograven voor de zaterdags, ook in het DFW (wss de kale duinen als dit mogelijk is). Of misschien een idee om beide samen te voegen?![]()
magda_90 schreef:Ik ben nog steeds bezig om het bij te werken. Helaas is mijn aanwezigheid nu een onder voorbehoud gezien familieomstandigheden. Daarbij kan ik 5 september sowieso niet.
Van mij mag het samen, ik wil nog steeds wel de planning voor jullie maken. Maar 5 sep. kan ik sowieso niet aanwezig zijn en 6 sep. nu ovb.
Daarbij praktisch, hoeveel hebben jullie nu? Want wie beslist welke mensen er eventueel thuis blijven met overvolle lijsten?