Edit: Al gevonden, bedankt Shirley! Ik ga het schema opslaan en als achtergrond doen van mijn telefoon, ik heb geen printer dus dan doe ik het maar even zo.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 29-05-15 17:15, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik weet dat ik naar de Beezerweg moet. Maar welke straat moet ik dan in? Welk spoor moet ik over? Want als ik dat adres van 2 pagina's terug intyp, zegt maps iets heeeel anders
Sure_lee
Geplaatst: 29-05-15 17:53
Ligt eraan van welke kant je komt.. Vanaf ommen is het de 2e overgang waar je in moet. Eerderveldweg 1. Vanaf de andere kant weet ik het niet.
Gaat de meeting nou nog door dan of niet? Ik heb anders namelijk duitsland uitwisseling met school en ik heb gezegd dat ik niet mee ga morgen naar amsterdam vanwege de fotomeeting. Maar als het niet doorgaat wil ik wel graag mee naar amsterdam dus zou het fijn vinden als we het vanavond weten.
Ik heb contact gehad met alle fotografen op een na, die app ik nu even en dan laat ik het weten.
Anoniem
Geplaatst: 29-05-15 20:55
Bij deze wil ik doorgeven dat de fotomeeting verplaatst wordt. Op een na hebben alle fotografen aangegeven het niet te zien zitten met de huidige weersverwachtingen.
We gaan een nieuwe datum prikken via deze link; https://datumprikker.nl/afspraak/organi ... eif7swwqy/ Dit doe je door op 'deelnemer toevoegen' te klikken en vervolgens je eigen e-mail in te vullen. Je ontvangt via de mail een link en daar kun je dan de datum op aangeven.
Edit: Ik vind het echt onwijs jammer en we gaan er voor zorgen dat het gewoon door kan gaan, maar dan op een dag dat het hartstikke mooi weer is (of in elk geval niet regent).
xPearl
Geplaatst: 29-05-15 21:09
Ik heb hem ingevuld. Heel veel op 'liever niet', maar daar bedoel ik 'misschien' mee. Dat komt omdat ik straks ga werken, en voor hoelang en wanneer weet ik (nog) niet. En ik begin per Augustus met mijn BBL-opleiding (School begint de 17e, maar ga per 1 Augustus al beginnen op het bedrijf), dus dat moet ik ook even kijken qua uren.
Vandaar de misschien. Maar als je een datum hebt geprikt, kan ik altijd vrijvragen etc. Dus op de 'misschien' dagen kan ik gewoon, haha
Laatst bijgewerkt door xPearl op 29-05-15 21:14, in het totaal 1 keer bewerkt