[P] Fotomeeting paarden, Amsterdamse bos [Mei]

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Miran

Re: Fotomeeting paarden, Amsterdamse bos [Mei]

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 21:48

Goed geregeld!

Eerder werd gezegd dat de kastanjeboom hopelijk zou bloeien, weet iemand of dat ook zo is? Even nieuwsgierig :-).

Ik twijfel nog over mijn kleren. Fotografen, welke kleuren zien jullie het liefst?

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 22:32

De kastanjes hier bloeien sinds gisteren dus neem aan van wel!

Sparkles

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 22:49

Geen idee Miran, maar toen ik er vorige week doorheen reed stond volgens mij alles wel zo'n beetje in bloei :j

Ik zit ook een beetje met m'n kleding, dus zelfde vraag!

_Summerly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 23:06

Ik denk dat het sowieso handig is als de kleur een beetje afsteekt tegen groen. :)

RdLFoto schreef:
_Summerly_ schreef:
Ik heb definitief een auto om van Leiden naar het Amsterdamse Bos te rijden volgende week, dus als er mensen mee willen rijden vanuit Leiden of een station/halte ergens halverwege, laat maar weten. :)

Als ik mee zou kunnen rijden dan heel graag! Kom je langs het station van Leiden toevallig?
Ik moet even kijken of ik er kan komen, want het is Leiden Marathon dit weekend. Zo ja, dan kan ik je daar oppikken, anders is Voorschoten of Leiden De Vink een alternatief (er rijden daar sprinters naartoe vanuit Den Haag).

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 23:28

Ik heb een zwarte pony, heb van de week nieuwe rijbroek gekocht (was hard nodig) is een nette zwarte broek zit alleen nog even te dubben om t dekje.

Heb een eskadron bicolor banana/toffee (google maar voor de kleur) en een heel sjiek donkerbruin dekje met subtiele bling in de rand.

Zit ook te bedenken welk hoofdstel ik ingooi voor t rijden, denk mn micklem (alleen wel met kaptoom functie dus klein ringetje op de neus)

Ik neem mn dressuurhoofdstel, mexicaanse en dus micklem mee, arabische showset, bruin leren halster met bling ingelegd en een aantal touwhalsters heb meerdere kleuren. Heb ook nog alleen bakstuk met bit , op de voorbreng manier haha!

Ponylief vanavond gewassen en ze is echt spik en span, deze week hoop ik de laatste restjes wintervacht er definitief af te krijgen (zit mooi strak in zomervacht maar op de buik en kont nog stukjes wintervacht wel kort gelukkig) poets me al weken een ongeluk hahaha

Remark

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 08:48

Ik ga vanavond het bos in, dus laat wel even weten hoe de boompjes erbij staan! Kan ik gelijk kijken of ik de weg naar de parkeerplaats kan vinden :D

Story

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 12:02

Jeeej! Net gehoord dat ik mee mag met mijn haflinger Aquesto. Super leuk!

Ik ga ook nog nadenken over kleuren.
Ik heb bruin tuig dus dacht aan donkerblauwe nette rijbroek, donkerbruin tuig en schoeisel en wellicht ook een blauw of bruin shirt.
Echte knalkleuren zijn denk ik niet gewenst voor op de foto he?
Heb namelijk ook nog knalrood of roze.

Artocreas

Woonplaats: Ken je dat schattige winkelstraatje in Maastricht, daar bij de kerk? Nou, daar dus niet.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 14:45

Het zou wel supergaaf zijn als de bomen in bloei zouden staan! :D

Wbt de kleding en tuig: vooral iets dat jullie mooi vinden en graag terugzien op de foto's natuurlijk. Verder moet het een beetje matchen met het groen, dus bruin, beige, zwart etc. is prima. Knalkleuren kunnen leuk zijn, maar het is meestal het mooist als het alleen accenten zijn :P

Justine, ik zou voor het donkerbruine dekje met subtiele bling gaan.

Remark

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 16:02

maximexfleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 18:23

Ik heb een heel schattig lichtgrijs dekje en een leuke zwarte dus ben nog aan het twijfelen welke ik ga doen :P
Ik laat sowieso de manen los en ga me pas zaterdagmiddag aan het wassen wagen, en dan nog hopen dat ze netjes slaapt :Y)

Taifoen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-15 19:18

Ik ga met mijn beige/bruine scapa dekje, bruine rijbroek en qua shirt moet ik nog even kijken. Ik denk een wit shirt, zit ook wit in mijn dekje dus dat komt mooi terug.
Zaterdag middag het tuig klaar leggen en de spullen pakken, paard wassen en zondag ochtend kijken hoe ze er bij staat.
Ik ga haar ook niet knotten trouwens.
Heb er heel veel zin in en hopen op lekker weer :D

Artocreas

Woonplaats: Ken je dat schattige winkelstraatje in Maastricht, daar bij de kerk? Nou, daar dus niet.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 19:30

Klinkt goed allemaal! Ik heb er ook veel zin in :)

Justine, ik weet niet of je de info PB voor de fotografen al hebt verzonden, maar ik heb niks ontvangen. Komt misschien doordat mijn naam verkeerd op de lijst staat: daar staat FaatxHorses, maar het is faatxhorse :D Dit vraag ik omdat je eerder zei dat daar ook een kaartje in staat, wat ik fijn zou vinden aangezien ik nog niet heb uitgevogeld waar we precies verzamelen (als ik het adres intyp op google maps zou het overal in de buurt van de Geitenboerderij kunnen zijn).

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 21:08

Haha nee die zal ik morgen even versturen kwam even wat tussen choas thuis geweest vandaag (gaan verhuizen een tjeetje wat een geregel allemaal) en afgelopen 2 dagen betaalde opdrachten gehad dus moet ze nog verzenden dus maar ze komen er zsm aan!

Sparkles

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 21:43

Ik snap de verzamelplaats ook niet helemaal. Als ik met paard op het ruiterpad sta voor de ingang van de Geitenboerderij (daar waar je je paard kan vastzetten), waar moet ik dan heen? :))

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 22:16

Sparkles schreef:
Ik snap de verzamelplaats ook niet helemaal. Als ik met paard op het ruiterpad sta voor de ingang van de Geitenboerderij (daar waar je je paard kan vastzetten), waar moet ik dan heen? :))

De grote parkeerplaats tegenover de boerderij, ik zal wel even een kaartje erbij fixen, link deed het niet meer moet hem even opnieuw maken :D

WhatsUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 22:31

Bedoel je dan de parkeerplaats waar ook het bezoekerscentrum is?

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 22:38

Simone0308 schreef:
Bedoel je dan de parkeerplaats waar ook het bezoekerscentrum is?

Ja die ja, heb hier met de boswachters over gebeld, en zei hadden het liefst dat we daar gingen staan, gaat overigens prima, zo hebben we het de vorige 2 keer ook gedaan (Ja ik weet dat het daat ontzettend druk kan zijn, maar we mogen de trailer ook op het stukje naast het centrum, waar niet parkeren staat parkeren als de nood hoog is) Vorige keer was de ochtend groep gewoon vlot naar de parkeerplaats gekomen en niet blijven hangen bij de meeting, zo overlapt het elkaar mooi en kan je mooi op elkaars plekken.

KylaLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 23:27

Ik weet t prima te vinden.

Even ander vraagje. Heeft ieder model iets van een helper oid mee om aandacht te trekken of evt reflectiescherm vast te houden?

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 23:29

Jaa heb ik al een aantal keer gevraagd en aangegeven, ook heb ik het in de PB nog een keer extra gezet. En volgens mij zal iedereen iemand meenemen!

Ik heb zowieso iemand mee!

KylaLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 23:50

Top!
Ik heb er onwijs veel zin in!

Sparkles

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-15 11:46

@ Justine: Ok top! Dus je bedoelt als ik op het ruiterpad sta met de ingang van de boerderij waar je je paard kan stallen aan de rechterkant, dan is het die parkeerplaats aan m'n linkerhand? :))

@ Kylalover: Wij zijn met 2 of misschien zelfs 3 paar handen :)

Rachelle_DL

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-15 16:55

RdLFoto schreef:
_Summerly_ schreef:

Als ik mee zou kunnen rijden dan heel graag! Kom je langs het station van Leiden toevallig?
Ik moet even kijken of ik er kan komen, want het is Leiden Marathon dit weekend. Zo ja, dan kan ik je daar oppikken, anders is Voorschoten of Leiden De Vink een alternatief (er rijden daar sprinters naartoe vanuit Den Haag).

Oké, dan ga ik heel even zoeken en tijden kijken etc :)

Duality

Re: [P] Fotomeeting paarden, Amsterdamse bos [Mei]

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-15 17:25

Zoo, als het goed is hebben alle fotografen nu een PB ontvangen! Ik ga nu even het kaartje fixen!

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-15 18:02

K kreeg ook n PB maar ben reserve toch'? Niet op gerekend iig dat ik mee kan. ;)

hamsterfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-15 18:17

Ik heb nog geen pb :D ?