Eerder werd gezegd dat de kastanjeboom hopelijk zou bloeien, weet iemand of dat ook zo is? Even nieuwsgierig

Ik twijfel nog over mijn kleren. Fotografen, welke kleuren zien jullie het liefst?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
RdLFoto schreef:Ik moet even kijken of ik er kan komen, want het is Leiden Marathon dit weekend. Zo ja, dan kan ik je daar oppikken, anders is Voorschoten of Leiden De Vink een alternatief (er rijden daar sprinters naartoe vanuit Den Haag)._Summerly_ schreef:Ik heb definitief een auto om van Leiden naar het Amsterdamse Bos te rijden volgende week, dus als er mensen mee willen rijden vanuit Leiden of een station/halte ergens halverwege, laat maar weten.
Als ik mee zou kunnen rijden dan heel graag! Kom je langs het station van Leiden toevallig?
Sparkles schreef:Ik snap de verzamelplaats ook niet helemaal. Als ik met paard op het ruiterpad sta voor de ingang van de Geitenboerderij (daar waar je je paard kan vastzetten), waar moet ik dan heen?
Simone0308 schreef:Bedoel je dan de parkeerplaats waar ook het bezoekerscentrum is?
RdLFoto schreef:_Summerly_ schreef:Ik moet even kijken of ik er kan komen, want het is Leiden Marathon dit weekend. Zo ja, dan kan ik je daar oppikken, anders is Voorschoten of Leiden De Vink een alternatief (er rijden daar sprinters naartoe vanuit Den Haag).
Als ik mee zou kunnen rijden dan heel graag! Kom je langs het station van Leiden toevallig?