[P] Duinmeeting Hargen aan Zee (NH) 17 mei

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Pietershof

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 16:39

Ik kan mee hoor zondag! Had niet meer verwacht dat ik nog mee zou kunnen dus moest even iets regelen maar is gelukt.
Als je op laatste moment nog een uitvaller hebt en reserves niet kunnen, dan kan ik evt. nog wel iemand regelen. Heb geen idee of de andere reserves nog beschikbaar zijn? Misschien kunnen die even reageren in het topic of naar de organisator?
Zou het nog mogelijk zijn iets eerder te beginnen als we wel rijfoto's, losgooien oid gaan doen?
Ik zie mijn naam (nog) niet in het rooster maar dat komt vast zondag wel goed ;-)

Biscuitje

Re: [P] Duinmeeting Hargen aan Zee (NH) 17 mei

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 17:20

Mijn merrie staat als derde reserve, we zijn nog steeds beschikbaar.
Wij staan op rij afstand van het strand, dus er hoeft ook geen last-minute vervoer geregeld worden.

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-15 18:04

Pietershof schreef:
Ik kan mee hoor zondag! Had niet meer verwacht dat ik nog mee zou kunnen dus moest even iets regelen maar is gelukt.
Als je op laatste moment nog een uitvaller hebt en reserves niet kunnen, dan kan ik evt. nog wel iemand regelen. Heb geen idee of de andere reserves nog beschikbaar zijn? Misschien kunnen die even reageren in het topic of naar de organisator?
Zou het nog mogelijk zijn iets eerder te beginnen als we wel rijfoto's, losgooien oid gaan doen?
Ik zie mijn naam (nog) niet in het rooster maar dat komt vast zondag wel goed ;-)

Sommige komen van verder weg en paardjes moeten klaar vandaar 12 uur starten zodat iedereen ruim de tijd heeft. In het nieuwe schema staat een balkje open, daar kom jij te staan maar moest nog even op je reactie wachten. Super dat je toch mee kan :)

Jo_Shakira

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 18:10

Ja kan met mij mee terug. Alleen zet ik je op het station in obdam af.

eline95enile

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 19:26

Prima josien62, dankjewel!

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-15 19:51

Helaas door privé dingen die ik net gehoord heb gekregen is er een kans dat ik zondag niet mee kan. Nu ben ik de TS dus vind ik dat erg vervelend dus ga proberen er alsnog bij te kunnen zijn.

Mocht dit niet het geval zijn kan de meeting gewoon doorgaan alleen dan zal iemand anders de organisatie die dag even bij moeten houden (kijken of iedereen er is, startsein geven en opletten op de tijden om te wisselen)

Is er iemand die dat zou willen doen voor het geval ik er toch niet bij kan zijn?

Estribo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 20:48

eline95enile schreef:
Ik had eerder al berichtje gestuurd over vervoer maar was toen geregeld. Maar zou ik toch alsnog met iemand terug kunnen rijden in de richting van alkmaar/Heerhugowaard?
Heen vervoer heb ik wel gewoon!

Ik rij tot Schagen, kan je eventueel bij het station afzetten?

Binau

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 07:48

Mocht je niet kunnen komen wil ik de organisatie wel bijhouden hoor Strasshorse. Maar laten we hopen dat je gewoon kan! :)

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-15 09:39

Evita_3 schreef:
Mocht je niet kunnen komen wil ik de organisatie wel bijhouden hoor Strasshorse. Maar laten we hopen dat je gewoon kan! :)

Alvast bedankt evita :) hoop ind dat ik ook gewoon mee kan

eline95enile

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 12:10

Marietjj : niet meer nodig, heb vervoer terug tot aan Obdam en dat is prima!

love_mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 13:13

Ik zou wel graag een adres van een parkeerplaats o.i.d willen hebben. Ik en mijn ouders zijn er nog nooit geweest dus geen idee hoe we moeten rijden enzo. Dan is een adres lekker makkelijk voor het navigatie systeem. Hoe laat is het ongeveer afgelopen?

Heb er wel zin in hoor :D hopelijk werkt mijn camera een beetje mee. Zaterdag even naar de fotowinkel kijken of ze iets die dag kunnen doen en anders zie ik het wel op de meeting wat het word.

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 15:18

Adres zou ik ook nog wel even willen!

Jo_Shakira

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 16:16

Hargerstrandweg 1, 1871 GZ SCHOORL

Dit is adres van een strandtent op het strand. Maar heel dichtbij het parkeerterrein

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-15 16:18

Josien62 schreef:

Dit is adres van een strandtent op het strand. Maar heel dichtbij het parkeerterrein

Je was me voor haha. Dankje

Ninaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 17:05

Ik zal mij helaas moeten afmelden.. :(
@Strasshorse, excuses ik begrijp dat het vervelend is als mensen zich op het laatste moment nog afmelden, maar aan de hand van mijn eerdere PB naar jou toe begrijp je het hopelijk wel.
Ik baal er heel erg van, maar i.v.m. werk zal ik geen tijd hebben voor de nazorg (het bewerken en publiceren) van de foto's. Dit omdat ik kort geleden te horen heb gekregen dat ik de aankomende maanden veel van huis zal zijn. (Ik ben werkzaam als militair bij de Koninklijke Marine).

Hopelijk kan er een reservere fotografe op mijn plaats komen.

Ik wens jullie alvast heel veel plezier met het maken van mooie foto's *-:)
En hopelijk ontmoet ik jullie eens op een volgende meeting waar ik wel bij aanwezig kan zijn.

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 17:32

Strasshorse schreef:
Josien62 schreef:

Je was me voor haha. Dankje

Top, thanks :)

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-15 19:40

MEDEDELING

Het schema is weer aangepast en er zal gereden en of gelongeerd worden op het parkeer terrein, het terrein is groot genoeg! We mogen ivm het hoogseizoen niet meer het strand op met de paarden en om boetes te voorkomen gaan we dat ook niet doen.

Ik had al eerder aangegeven er misschien niet bij te kunnen zijn ivm privé redenen, helaas kan ik definitief niet mee :(
Gelukkig is Elvita_3 zo lief om de organisatie die dag op zich te nemen, dus mocht er iets zijn die dag kun je bij haar terecht, fotografen zijn nog welkom, zo niet redden we het zo ook wel.

Voor iedereen, het adres is: Hargerstrandweg 1, 1871 GZ SCHOORL

Citaat:
Fotografen:

1. eline95enile / Eline / Eya Fotografie / Canon 600D met 18-135mm / http://eyafotografie.nl/
2. Tessa / Tezzy / RawHorse Photography / Nikon D7100 / http://www.rawhorse.nl
3. Phiep / Philippine / CreatingMoments Fotografie / Canon 1000d met 55-250mm f4 / http://creatingmomentsfotografie.jimdo.com
4. Jolliej / Jolanda / Jollies Pictures / Canon 1000D / http://jolliespictures.weebly.com/
5. MZorro / Marieke / Marieke Haver Fotografie / Canon 650D + 55-200mm + 50mm + 18-50mm / http://www.mariekehaverfotografie.weebly.com 
6. Evita_3 / Evita / Equita Fotografie / Canon550D en 70-300mm / http://equitafotografie.weebly.com
7. Cynn / Cynthia / Cynnfotografie / Nikon D90 + NikonAF-S 70-200mm / http://www.cynnfotografie.weebly.com
8. La_Vie / La Vie Photo
9. love__mandy / Mandy / mlk fotografie / canon 1100D (misschien 40D) + 55-250mm / http://www.mlkfotografie.weebly.com

Reserve fotografen:
x

Modellen:
1. xcarlosx / Carlos / Welsh B (kan VD) / Hoofd paard / Lichaam paard
2. Pietershof / Ramira / Haflinger (ouderwets met mega manen) / Hoofd paard / Lichaam Paard
3. Cindybijl / C.L. Ravanika Aziza / Arabische Volbloed / Lichaam paard / Lichaam paard
4. Cindybijl / Angel Elegantka / Arabische Volbloed / Hoofd paard / Lichaam paard
5. josien62 (josien) / Shakira / Haflinger / Hoofd paard / Lichaam paard
6. mariettjj / imora's lando / new forest / Hoofd paard / Lichaam paard

Reserve modellen:

1. Dandy200 / Butler / draver / Hoofd paard / Lichaam paard
2. Lianne484 / Gienie / KWPN Gelders / Hoofd paard / Lichaam paard
3. Biscuitje / Biscaja / Haflinger / Hoofd paard / Lichaam paard

Nieuw schema:

Afbeelding

xcarlosx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 22:31

ik baal hier zo van me vader en moeder kunnen zondag niet mee dus heb geen vervoer voor mij en carlos dus ik moet mij weer afmelden :n of zou ik met iemand eventueel mee kunnen rijden wil ook wel mee als fotografe! of iemand die langs Zwaagdijk komt en nog een plekkie vrij heeft in de trailer?
als het niet kan dan wens ik jullie veel plezier zondag :D

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 22:45

Ik vraag het nog een keer... van alle andere 5 modellen is het zeker dat ze komen? := Als het er minder dan 5 worden haak ik af.. Eind rijden + dan kan ik beter nog meer tijd in mijn examens steken. ;)

cindybijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 22:49

wij zijn nog steeds voornemens om te komen, met 2 modellen! en josien ook :)

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 22:51

Gelukkig :D

Estribo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 22:53

Ik ook, nogsteeds!

Jo_Shakira

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 23:02

Ik kom gewoon hoor! Mocht iedereen afzeggen kan ik altijd nog een duinritje maken!

Pietershof

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 11:32

Kan Dandy200 dan ipv Carlos? Ik woon vlak bij en kom sowieso ook hoor! Vandaag poging staart wassen in de regen, hoop dat het morgen mooier weer is...

Dandy200

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 12:14

Ik kan kijken wat ik kan regelen. Denk dat het wel lukt. Jullie horen het zo snel mogelijk. Is het zeker dat ik mee mag?