Er zijn wel een paar duidelijke favorieten.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bellatrix schreef:Dat klopt.
Ik moet zelf trouwens ook nog stemmen maar dat doe ik als laatste.
Dott schreef:Haha de alles bepalende stemmen.. tum tum tuuuum.
Ja zeker gave tinkers
Denk dan ook dat mijn 'nepper' een stuk uitstraling mist ten op zichte van de rest![]()
Maar dat geeft niks, ook als we niet gekozen worden ben ik blij dat ik ons toch mocht aanmelden ^^
P_Tries schreef:Dott schreef:Haha de alles bepalende stemmen.. tum tum tuuuum.
Ja zeker gave tinkers
Denk dan ook dat mijn 'nepper' een stuk uitstraling mist ten op zichte van de rest![]()
Maar dat geeft niks, ook als we niet gekozen worden ben ik blij dat ik ons toch mocht aanmelden ^^
Hier wilde ik even op reageren
Want ik vind Zac wel degelijk een hele leukealleen heb ik Zac al een keer voor de lens gehad bij zn vorige eigenaresse, dus ik heb daarom hem niet in mn hoogste keus gezet
Ik ben benieuwd wat de uitslag wordt
Junia schreef:Gil heeft zo'n lief snuitje, echt een alert koppie en sowieso is hij heel leuk (ik heb hem toen live gezien met de tinkerdagen). Dus zeker terecht dat je het probeert en ik hoop dat hij gekozen wordt
M_D_H schreef:Junia schreef:Gil heeft zo'n lief snuitje, echt een alert koppie en sowieso is hij heel leuk (ik heb hem toen live gezien met de tinkerdagen). Dus zeker terecht dat je het probeert en ik hoop dat hij gekozen wordt
Gil is zo'n paard waarbij de schijn bedriegt
Heel lief snuitje maar onder tussen is hij al hele extreme drakerige plannen aan het beramen![]()