ladyrosa schreef:Heeft de meetingplek een adres? Dan kan ik mijn route uitstippelen namelijk. Ik ben nogal een held met de weg vinden hahaha
Nee zover ik weet niet. het is midden in het bos. Maar neem anders het adres van Le Chevaux. Dat is een manege die daar ook in de buurt zit. Ik rijd zelf ook daarlangs ipv de route die Sanne aangegeven heeft
Dan weet ik precies dat ik goed zit. Ik kan woensdag wel kijken of mijn domdom een lengte en breedtegraad wil geven, maar dan moet je domdom wel slim genoeg zijn daarvoor een route te vinden, omdat het dus midden in het bos is. Als je op het kaartje van Sanne kijkt zie je Le Chevaux op de kaart aangegeven. Die weg komt weer uit op de aangegeven weg van Sanne. Dat laatste stuk is bushbush
Tigress schreef:Nee, leuk juist! Wij nemen die drie donders van ons ook mee te wandelen, kunnen ze even goed uitwaaien
En die hebben geen probleem met een opdringerige Tante Bep??
Ze zal echt niet ophouden met donderjagen of ik moet dr al aan de lijn houden. Laat maar horen hoe laat, zal ik kijken of ik dat red. En dan zelf de camera meenemen
Kan ik weer eens oefenen

Nee hoor, ook van harte welkom
Als je die dus ziet, weet je dat dat het tweede graspad is.) Het tweede pad ligt naast een heideveld met bedrading er omheen, met shetlanders daarbinnen. Je rijd dit heideveld voorbij, en meteen daarna is het brede zandpad wat je moet hebben! (nog steeds aan de linkerkant) De weg waar je de hele tijd op gereden hebt gaat dan over in een zandpad, en de verharde weg gaat door naar rechts, weer terug de bult op. Je moet dus het zandpad in. Deze volg je helemaal, totdat je aan de linkerkant een kleine parkeerplaats ziet, met een lang en breed zandpad ernaast.
Weet je of schoonzus nog komt of is die afmelding dan samen nu met de jouwe? Zo ja dan spreek ik even een ander reservemodel aan