Ik lees hier al even mee, gewoon uit interesse en wat komen er mooie foto's voorbij!
Jis_
BKB 2025 winnaar 2D
Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-15 23:49
Wat leuk dat je dit topic volgt Kirsten.
Marjo
Geplaatst: 22-08-15 12:53
Ik moet zeggen, ik ben heel tevreden over mijn foto's! En dat ben ik bijna nooit Misschien word het toch een ideetje om wat meer met mensenfotografie te gaan doen...
Jis: Hele mooie scherpe platen zeg!! Ik zie ook duidelijk de vooruitgang, mooi!! Martine: Die levitation foto is gaaf! Hij lijkt alleen hier een beetje scheef te zijn?? Caroline: Ook hele mooie pakkende portretten!! Mooi hoor
Van mij ook weer van ieder een, denk dat er bepaalde foto's (wanneer alles af is) dubbel worden verstuurd met een normale bewerking en een wat ''specialere''. Meer omdat ik zo'n miep ben die niet kan kiezen
Killyenn
Geplaatst: 23-08-15 13:16
Prachtige foto's, volgens mij is het een hele geslaagde meeting geworden! De locatie is ook echt prachtig, zou daar graag in de toekomst nog eens schieten. En de modellen hebben het ook super gedaan!
Marjo jij gaat ook echt vooruit!! Vind de eerste foto van Femke en de tweede van Mara vooral gaaf. Valt me wel op dat op sommige foto's nog een soort groene gloed zit?
Van mij wordt het vandeweek dat er meer foto's komen. Gisteravond een betaalde shoot gedaan. Die gaat even voor. Het wordt komende week toch prut weer dus alle tijd voor beiden.