Ik zie het inderdaad ook..Ziet er 's ochtends best heftig uit, maar als ik dan echt alleen naar Breda kijk staat er dat er 0 mm neerslag valt
taarss schreef:Ik zou me ook niet zo'n zorgen maken en de meeting begint ook pas 11 uurJa precies, is wel kleinere kans op regen dan. Tamara, 5:00 's ochtends?
hoeveel modellen gaan er nu eigenlijk mee omdat er op de site maar 5 opstaanen hoelaat moeten de fotografen aanwezig zijn?
Ohww haha ja dan snap ik het Tamara!leny_horeman schreef:hoeveel modellen gaan er nu eigenlijk mee omdat er op de site maar 5 opstaanen hoelaat moeten de fotografen aanwezig zijn? Ja klopt, ik heb Jabato er nog niet bij kunnen zetten. Er zijn dus 6 modellen, 3 's ochtends en 3 's middags.Fotografen om 10.45 aanwezig zijn
Wauw meeting gewoon op stap afstand mis ik het nog Ach ik ga morgen met stal genoot t bos in, misschien zie ik jullie wel? Hopen dat het droog is!
Zijn onderweg zijn er over 10 minuten excuses voor het te laat zijn maar meneer had andere gedachtes over in de trailer gaan
Ai balen van die regen nu! Wilde net vertrekken maar wacht nog maar even.Gelukkig komt er al blauwe lucht aan