Ja tegen de avond, rond 16/17 uur. Ikzelf ben de hele dag in touw op eeb manege.als ik eerder tijd heb zal ik eerder kijken
Gezien de voorspellingen op dit moment weet ik niet of het verstandig is om de meeting door te laten gaan. De beslissing blijft natuurlijk hij TS
Bij deze wil ik jullie laten weten via TS dat de meeting verzet gaat worden. Helaas is het onmacht.. het weer werkt helaas niet mee
Ik heb het topic meegelezen, en nu het verplaatst wordt wil ik me wel opgeven als fotograaf ovb datum en modellen
Jammer maar helaas...Tuig was allemaal al gepoetst enz. achja kunnen we weer even vooruit met schoontuig!
Nieuwe datakeuzeCitaat:Zat. 16 meiZo. 17 meiZa. 23 meiZo. 24 meiZa. 30 meiZo. 31 meiKeuze maken door je naam in quote erachter te zetten
Ylvy schreef:Nieuwe datakeuzeCitaat:Zat. 16 meiZo. 17 meiZa. 23 meiZo. 24 meiZa. 30 meiZo. 31 meiKeuze maken door je naam in quote erachter te zettenAls ik het op tijd weet kan ik de datum vrijhouden, voor mij dus geen probleem
gelden de oude aanmeldingen weer? dan ga ik graag weer meeik kan elke keer wanneer aan gegeven is behalve 31 mei dan heb ik wedstrijd
Zat. 16 mei _SanneZo. 17 meiZa. 23 meiZo. 24 mei JoviManoe Za. 30 mei Zo. 31 mei JoviManoe (deze bij eerste voorkeur.)
Zat. 16 mei _SanneZo. 17 meiZa. 23 mei SalliBalliZo. 24 mei JoviManoe, SalliBalli Za. 30 mei Zo. 31 mei JoviManoe (deze bij eerste voorkeur.)