Nou, voor de mensen die de poll niet gehaald hebben kunnen misschien kijken bij de andere fotomeeting in Zeeland? Ik hoop iig dat ik hier ook nog mee kan
3 modellen waarop ik had gestemd, vind het een beetje jammer dat er een model mee gaat dat iedere meeting weer mee is. Ik vind dat daarop best geselecteerd mag worden..
Wouwie! Khad echt niet verwacht mee te mogen!! Zaten zoveel gave paarden bij!! Echt super leuk!
RF_Pictures
Geplaatst: 23-02-15 23:02
Balou_k schreef:
3 modellen waarop ik had gestemd, vind het een beetje jammer dat er een model mee gaat dat iedere meeting weer mee is. Ik vind dat daarop best geselecteerd mag worden..
Welk model dan als ik vragen mag?
Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller
Geplaatst: 23-02-15 23:03
Wow dat had ik niet verwacht! Binnenkort dan maar alvast een keer naar domburg om te oefenen.
Hebben de fotografen nog een voorkeur qua kleding voor mij trouwens? Western outfit of jurk? Of is dat nu echt al te vaak gedaan?
marijepagter
Geplaatst: 23-02-15 23:04
3 waarop ik had gestemd staan niet eens in de reservelijst. Heb blijkbaar aparte smaak
Samsie
Geplaatst door de TopicStarter: 23-02-15 23:11
Gypsy schreef:
Wow dat had ik niet verwacht! Binnenkort dan maar alvast een keer naar domburg om te oefenen.
Hebben de fotografen nog een voorkeur qua kleding voor mij trouwens? Western outfit of jurk? Of is dat nu echt al te vaak gedaan?