Oké, hele topic doorgelezen. Blij dat ik nog mee kan!
Ik heb op FB ook al gemeld dat ik eventueel lampen (flitslampen) met softboxen en beautydish mee kan nemen. Ook een grote plu (1m doorsnee, zilverkleurig) kan mee. Misschien erg mooi als het wat donker gaat worden. Ik heb alleen géén accu, maar wel verlengsnoer van 25m (+ één van 5meter).
Ik hoor het wel. Als ik niets hoor, laat ik het thuis.
Ik heb er zin in!! Echt zin in!!
Fem
Geplaatst: 11-04-15 21:53
Hier alvast een paar van mijn 'halve-minuutjes-bewerkingen'.... Ik wil aan deze foto's nog wel wat kleine aanpassingen doen (zoals haren bijwerken.. Het poefkapsel van Winnie en een stukje vlecht van Jikke wat uitsteekt. Ook hier en daar een paaltje of dingetje). Maar dan hebben jullie alvast een voorproefje omdat ik denk dat ik morgen geen tijd zal hebben.
Winnie:
Jikke:
Jikke en Mikkie:
Agossie
Geplaatst: 12-04-15 01:17
Mijn eerste foto's. Er volgen er nog véél meer! Dit zijn slechts de eerste pogingen.
kopje thee erbij & hopelijk valt het dan wel mee met de (mogelijke) verkoudheid dames!
ik zal vanavond van beide modellen ook een foto plaatsen! de rest komt wat later aangezien ik twee drukke weken heb (tentamens, verjaardag, etc.) Maar als ik tussendoor een gaatje vind qua tijd zal ik daar zeker gebruik van maken om de foto's te bewerken
Ik vind het trouwens best apart/grappig, dat ik voor mijn gevoel in de spiegel gewoon groene ogen heb, maar op bijna alle foto's een amandelkleur heb met een vleugje groen
Ik vind je ogen toch wel groenig... Maar wat ik altijd merk is dat de kleur van het oog altijd wat meekleurt met de belichting naar mijn idee. Al met al vind ik je een erg mooie oogkleur hebben!
Btw... Hopelijk blijft het bij hoesten en dikke keel en zijn jullie snel opgeknapt en worden jullie niet echt ziek..
Kimmetjee04
Geplaatst: 12-04-15 21:44
Bij deze van elk model een foto!
kwaliteit is door flickr wel veranderd. Als jullie je mailadres doorgeven (via pb of fb chat) dan kan ik de foto's mailen