Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
darkadia schreef:Zou wel iets eerder dan een kwartier voor aanvang verzamelen, mijn ervaring is dat er altijd mensen te laat komen (door file, het niet kunnen vinden etc) , en gezien we door de zonsondergang vrij tijdgebonden zijn moeten we wel echt om 18:15 kunnen beginnen lijkt me?
Strasshorse schreef:darkadia schreef:Zou wel iets eerder dan een kwartier voor aanvang verzamelen, mijn ervaring is dat er altijd mensen te laat komen (door file, het niet kunnen vinden etc) , en gezien we door de zonsondergang vrij tijdgebonden zijn moeten we wel echt om 18:15 kunnen beginnen lijkt me?
18:00 is verzamelen en dan richting het strand, neem aan dat iedereen er voor die tijd wel is.
het strand ligt achter de parkeerplaats dus mochten mensen iets later zijn kunnen ze ons zo vinden
darkadia schreef:Strasshorse schreef:
18:00 is verzamelen en dan richting het strand, neem aan dat iedereen er voor die tijd wel is.
het strand ligt achter de parkeerplaats dus mochten mensen iets later zijn kunnen ze ons zo vinden
Mijn ervaring daar de laatste keer was iig niet zo best en toen hadden we zelfs half uur voor aanvang afgesproken (maargoed, organisatie was die meeting sowieso erg chaotisch) En eenmaal op het strand was het vrij druk, waardoor we nog best een heel stuk naar links moesten uitwijken.
Maar k vind t verder best, was maar een suggestie
Linsey1998 schreef:Mocht er nou slecht weer voorspeld zijn, wanneer wordt dan bekend gemaakt dat het niet door gaat? Ik moet namelijk een dag van te voren de trailer dan afbellen... Anders moet ik de kosten gewoon betalen, maak je dit vrijdagavond bekend of pas zaterdag?
Linsey1998 schreef:Mocht er nou slecht weer voorspeld zijn, wanneer wordt dan bekend gemaakt dat het niet door gaat? Ik moet namelijk een dag van te voren de trailer dan afbellen... Anders moet ik de kosten gewoon betalen, maak je dit vrijdagavond bekend of pas zaterdag?