Ik ben nog even aan het twijfelen tot hoe laat ik blijf morgen, ik ga namelijk waarschijnlijk 2 paarden naar Texel brengen morgen, dus ik kijk hoe laat het wordt wil eigenlijk half 12 weg.. Is dat erg?
Ohh dat lijkt al een stuk beter! Mijn app zei dat het morgen de hele dag zou licht zou gaan regenen, zwaarbewolkt. Hier teken ik voor
Anoniem
Geplaatst: 02-05-15 12:40
Routebeschrijving Voer als adres de Johannes Postweg 7, 7973JB, Darp in. Jullie komen van links of rechts via de van Helomaweg, op een gegeven kom je dan aan bij de Johannes postweg. Aan het einde van de Johannes postweg ligt Johannes Post Kazerene, deze weg ga je niet in. Je gaat de tegenovergestelde weg in, deze weg gaat naar de parkeerplaats. Daar verzamelen wij en dan gaan we gezamelijk naar de Genieput of de heide.
Mijn kunstwerk Tekst heb ik even gekopieerd uit een oud topic van mij!
Ik vrees toch wel een beetje voor het weer weeronline zegt echt hele dag regen en zwaarbewolkt. Worden de foto's ook niet echt mooier van denk ik. Is er niet toevallig een dag deze week dat iedereen ook kan? Als het wel een beetje zonnig is. Het is tenslotte vakantie
Hihi ohja, werk zelf in de horeca dus dat is altijd Savonds haha. En hoe zit iedereen volgende week zodag dan? De 10e dan word het 20 graden zoals het nu lijkt!
Ik kan niet volgende week en het weekend daarna ook niet ivm examens. Ik vind bewolking en zelfs af en toe een spatje regen niet erg, als het maar niet aan een stuk door regent
JoycexEnya wilde eventueel wel komen morgen als fotograaf alleen haar lens is kapot. Als iemand een lens te leen heeft voor de canon 1100d wil ze graag komen. Is er iemand die een lens heeft?
Wanneer weten we of het wel/niet doorgaat? Mijn weer zegt regen
mignonne2403
Geplaatst: 02-05-15 19:56
Ik heb net n trailer geregeld, zou jammer zijn als het dan niet door kan gaan..... volgende week is t moederdag dus kan ik niet
Slecht weer maakt mij niet zo veel uit zeker niet als het lichte regen/miezer is
_l_amanda_l_
Geplaatst: 02-05-15 20:13
t'Is een uurtje fietsen voor mij, dus als er morgen beslist wordt, hoor ik het wel graag vóór half negen Tenzij het met bakken uit de hemel komt, wil ik sowieso wel komen hoor, voor mensen met gehuurde trailers enzo Beetje regen is niet erg, heel veel regen wel.. (maar goed, ze voorspelden vanmiddag hier ook regen, is er ook niet gekomen...)