Echt leuk om te zien dat er zoveel verschillende honden waren en petje af voor alle fotografen! Echt waar. Niet alleen de foto's zijn super mooi maar ook het trotseren van de kou is een dikke duim waard!
Ook ik ben helemaal klaar ondertussen. Ik heb alle foto's verzonden via WeTransfer en als het goed is heeft iedereen (van de middaggroep) een mailtje ontvangen! Zo niet, stuur mij even een berichtje, dan kijken we wat er fout is gegaan.
Iedereen heel veel plezier met de foto's en mochten er mensen foto's willen nabestellen hoor ik het wel! De kosten van de foto's nabestellen is €2,50 per foto. Deze foto krijg je dan op origineel formaat, zonder logo, perfect voor een uitvergroting/canvas doek o.i.d. dus!
Even voor iedereen die wilt nabestellen, de kosten hiervan zijn bij mij €2,00 per origineel bestand (dus op groot formaat zonder logo) deze zijn alleen voor privé gebruikt (dus niet voor op facebook daar zijn de bestanden met logo voor)
Wil je dus een foto laten afdrukken raad ik je aan om de originele foto te kopen. Tevens kunnen er bij mij ook afdrukken op canvas, hout, alluminium en plexiglas besteld worden. Ook telefoonhoesjes met foto zijn mogelijk.
Wil je een foto bestellen of meer weten hierover? Ga dan even naar het kopje contact op de website:
Ik heb al een tijd niet meer gekeken hier, omdat de FB-groep toch wel heel handig is! Toch, voor de mensen die daar niet zitten, wil ik toch even de link delen naar alle resultaten!
Als het goed is, heeft iedereen een mail gehad (gisteravond of enkele weken geleden) met alle foto's. Is dat niet het geval? Stuur even een PB of mail (via de website).