[P] Fotomeeting Cowboys&Indianen 4 Juli 2015, Rockanje Z-H

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 10:35

Misschien wil de TS de lijst weer maken zoals hij nu actief is?
Dan is er duidelijkheid voor iedereen.

RF_Pictures

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 11:01

Anoniem schreef:
Quartel: ongetwijfeld goed bedoeld, maar als er dan ook lijsten bij worden gehaald die niet kloppen (incl. Afzeggers) noem ik dat rellen/stangen ja. Ipv even de ts een berichtje te sturen. De rest heb ik zowel naar TS als naar jou toegelicht middels PB.

Sorry maar het was niet bedoelt om over te komen als stangen/rellen. Probeerde gewoon te helpen maar goed :)

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 11:44

Rachelle, ik denk dat je het verkeerd begrijpt van zowel S&Z als RF.
Ik moet eerlijk zijn dat ik het ook niet helemaal begrijp vanuit TS. Je reservelijst is op een bepaalde manier opgebouwd, met nummers in dit geval. Zoals ik de lijst begreep ging diegene die bovenaan de reservelijst staat mee als er iemand uitviel. In dit geval zou dat dan S&Z geweest zijn. Dus ik begrijp de verwarring vanuit S&Z dat er plots iemand anders mee gaat terwijl zij bovenaan de lijst stond, ja dat is dan even vreemd. Daarom heeft RF waarschijnlijk de lijst opgehaald om even wat duidelijkheid proberen op te zoeken voor zowel S&Z als de andere fotografen.
En nee dit zeg ik niet omdat ik wel mee mag, maar meer om mijn beeld weer te geven op deze miscommunicatie... Wilde vanochtend al reageren maar moest de les in.

Edit:
TS, ging jij zelf gewoon mee als model toch :)? Ik tel namelijk maar 7 modellen van de loting

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 16:50

Jikkeee; dat snap ik wel. Maar in plaats van dan direct de lijsten (wat dan ook de verkeerde lijsten zijn trouwens, met de afzeggers erbij en niet de nieuwe aanmeldingen erop) erop te knallen kan dat (in mijn ogen) ook met een berichtje naar de TS; immers kunnen mensen zich ook via PB hebben afgemeld. Ik snap dat iedereen probeert te helpen maar aangezien de meeting door TS georganiseert wordt lijkt het me verstandig om dit gewoon bij de TS en dus organisatie te houden :j TS zal ook gewoon aan het werk zijn of op school zitten en er zal heus een gepaste oplossing komen. Ik krijg inmiddels ook PB's binnen dat als ik wat fatsoen in m'n donder zou hebben ik me dan maar beter heel snel zou afmelden omdat ik nu blijkbaar iemands plek in pik, wat ik toch wel heel voorbarig en onvriendelijk vind. Nou trek ik mij daar toch weinig van aan en negeer ik het maar, maar heel gezellig komt dat immers ook niet over...

Ik heb van TS verder ook geen PB gehad oid, ik wacht het gewoon rustig af en kan/mag ik niet mee dan hoor ik dat ook vanzelf wel van de TS.

RF_Pictures schreef:
Fotograven:
1.Leverage--Kim van der Veeke--http://www.kimvanderveeke.nl
2.Taarss--tara-- http://www.tdfotografie.weebly.com
3.Lara--Lara-- http://www.truephotographs.com
4.Naoom_--Naomi--http://www.ndebruijnfotografie.weebly.com
5.RF_pictures--Robin--http://www.robinfarlafotografie.jimdo.com
6.Suuszels--Suzanne--http://www.suzannefotografie.nl--http://www.facebook.com/suzannevandijkfotografie
7.Jikkeee--Jikke--http://www.jikkehuesken.com
8.Alien_Power--Lianne--http://www.liefotografie.weebly.com
Reserve Fotografen:
9.S_en_Z--Samantha--http://www.senzfoto.weebly.com
10.quartel--
http://www.avtmovies.nl-
http://www.facebook.com/avt.movies
11.Dshots--Demi-- http://www.demi-reeven.wix.com/dvanreevenfotografie
12.Yvaka_--Yvanka--http://www.yvankadelange-fotografie.weebly.com/
13. Gast3289 -- Rachelle -- Website

Dit was de lijst als TS er even naar kijkt en dan duidelijk laat weten welke fotografen er mee gaan?

Dit was dus, niet 'de' lijst, aangezien er hier dus nog afmelders tussen staan én de lijst ook alweer aangevuld was. Ik ben echt niet tegen het helpen van anderen, maar als je het doet, doe het dan goed. Daar kwam mijn frustratie een beetje vandaan. Ik zou het leuk vinden om mee te gaan, gaat het niet, dan niet maar lijkt me wijs om in ieder geval de TS even tijd te geven voor het hoe en wat. Het is immers nog lang geen Juli.

TS geeft overigens zelf ook aan aan S_Z (even uit m'n hoofd, beetje oververmoeid);

Citaat:
Er zijn er een aantal fotografen afgevallen, en sommige lieten niks meer van zich horen. Dus vandaar dat er nu reservefotografen meegaan waaronder jij :)

Nouja wat ik al zei, ik wacht het toch rustig af.

Loeky01

Re: [P] Fotomeeting Cowboys&Indianen Juli 2015, Rockanje Z-H

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 17:19

Nee ik begrijp je standpunt hoor Rachelle! Het was ook absoluut niet bedoeld voor een aanval op jou. Ik wil namelijk niemand aanvallen. Ik gok dat de lijst was opgehaald omdat dat de laatste bijgewerkte lijst is die in het topic staat. Dan is het voor ons natuurlijk ook onduidelijk of er inderdaad afmeldingen geweest zijn via PB of niet :). Dat zal dan een kwestie van invullen zijn wat niet nodig is, maar ik denk dat er wel een stukje behoefte is aan duidelijkheid. En dat begrijp ik heel goed.
Ik ben benieuwd naar de up-to-date lijst van TS, en zoals ik eerder al aanbood, als er iets van hulp nodig is kan het gewoon gevraagd worden.
Ik wilde me er metname buiten houden, dus niet de druk opvoeren richting TS om ook nog extra een PB te sturen. Maar soms voel ik me even de middenpersoon. Denk dat ik hem zo het best omschrijf :+

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 17:59

Ik zeg niets om te rellen, ik snapte er gewoon niets meer van en gaf dit aan :+

In het topic heb ik nog niet 1 lijst gezien waar op ik van de reserves af ben en nu ineens werd je naar voor geroepen dat je mee mocht Rachelle.

Is geen probleem imo, maar ik vond t gek dat de reservefotografen voor jou dan niet genoemd zijn en de lijst ook (nog steeds) niet aangepast is met wie er wel komen en gaan. Ik had al soort van meegekregen dat ik mee ging omdat ze me vroeg mijn lijstje modellen in te leveren. Maar ik wist t dus ook niet zeker.

Misschien vind jij het geen probleem om
laat te horen of je wel of niet mee mag. Ik vind het voor mijn agenda wel fijn om te weten of ik de dag vrij ga/wil/kan houden of bij te grote onzekerheid dat ik gewoon een betaalde opdracht plannen kan. :P

Als er onduidelijkheid is kun je dat beter nu aangeven dan op t laatste moment zeggen "ja ik snapte de lijst niet dus ik ging er vanuit dat ik niet hoefde te komen".

:)

En of dat wel of niet per pb moet, ik vroeg om verduidelijking omdat ik het niet begreep. Het gaat over het topic en de meeting. Ik zie geen reden om dat geniepig te doen. Als ik de TS een persoonlijke vraag wil stellen doe ik dat per pb ;)

Edit; Vervelend dat je gelijk nare PB's hebt gekregen. Dat is niet zo netjes van de bokkers onder ons. Misschien heeft TS wel gewoon een foutje gemaakt.

TS wil jij zorgen dat er een lijst komt die klopt bij zowel fotografen als de modellen met fotos die nu uitgekozen zijn?

Rowenaduke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-15 21:06

Wat een berichten allemaal, ik geloof dat er een miscommunicatie is geweest..

Leverage is in mijn ogen afgevallen aangezien ik niks meer van haar heb gehoord, dus ging er vanuit dat zij afhaakte..
Lara is afgevallen, van Naoom_ heb ik ook niks meer gehoord.
Van Suuszels heb ik ook niks meer gehoord.
Dus wie er dan overblijven:

Taarss
RF_Pictures
Jikkeee
Alien_Power

dus van de reserve lijst mogen de volgende mensen dan mee:

S_en_Z
quartel
Yvaka_
Gast3289

En waarom Dshots zich hier in mengt begrijp ik niet zo goed, aangezien zij niets een maar meegaat en van de reserve lijst af wilde..

Ik hoop dat het nu voor iedereen duidelijk is.

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 21:19

Oh sorry, had ik hier niet meer gereageerd?
Sorry, het was nog wel mijn bedoeling om mee te gaan maar laatste tijd veel aan mijn hoofd gehad.. gaat privé even wat minder...
Maar goed, begrijpelijk dat je dan mijn plekje vergeeft. Mag ik dan op de nieuwe reservelijst :') ?

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 21:25

Niks meer gehoord? Ik heb wel degelijk een lijstje gemaakt met mijn stemmen en die opgestuurd :? Maar goed, ik heb van jou TS ook geen enkel bericht ontvangen, dus ging er vanuit dat mijn lijstje gewoon was aangekomen. Ik was tot nu toe niet afgehaakt maar meld me nu wel af :) Zo hoeft het van mij ook niet.

Fijne meeting nog, ik ben benieuwd wat voor resultaten er gemaakt worden!

xhenkexspons

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 21:30

Uhh ik stond ook nog als laatste er bij op de reserve lijst toch?

Rowenaduke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-15 21:45

Leverage schreef:
Niks meer gehoord? Ik heb wel degelijk een lijstje gemaakt met mijn stemmen en die opgestuurd :? Maar goed, ik heb van jou TS ook geen enkel bericht ontvangen, dus ging er vanuit dat mijn lijstje gewoon was aangekomen. Ik was tot nu toe niet afgehaakt maar meld me nu wel af :) Zo hoeft het van mij ook niet.

Fijne meeting nog, ik ben benieuwd wat voor resultaten er gemaakt worden!

Sorry dan is dit een misverstand geweest en kun je gewoon mee!

Rowenaduke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-15 21:46

Suuszels schreef:
Oh sorry, had ik hier niet meer gereageerd?
Sorry, het was nog wel mijn bedoeling om mee te gaan maar laatste tijd veel aan mijn hoofd gehad.. gaat privé even wat minder...
Maar goed, begrijpelijk dat je dan mijn plekje vergeeft. Mag ik dan op de nieuwe reservelijst :') ?

Oke dan kun je gewoon mee als fotograaf.

Rowenaduke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-15 21:46

xhenkexspons schreef:
Uhh ik stond ook nog als laatste er bij op de reserve lijst toch?

Ja jij staat er nog bij op de reserve lijst

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 22:16

Dus......hoe zit het nu? :')
Nieuw lijstje anders nog eens?

Als je hulp nodig hebt TS schroom dan niet hoor, het is best een hele klus om alles rond te krijgen en ook nog eens iedereen tevreden te houden.

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-15 12:15

Oke, ik ben er klaar mee :+ Moet het kwijt zit al bijna een week mn "eigen berichten" bij te houden voor een update hiero.

Er is niet 1x een juiste lijst geplaatst. Reservefotografen worden niet op de hoogte gehouden dat ze wel of niet mee mogen.

Fotografen die hun lijst hebben ingeleverd lezen vervolgens in het topic dat ze niet meer hadden gereageerd en hun plek vervallen is (?).

Er zijn mensen die hun hulp aanbieden, wordt niet op gereageerd. Er word gevraagd om een correcte lijst te plaatsen zodat alles voor iedereen duidelijk is.. hier wachten we inmiddels al 5 dagen op.

Sorry TS maar het regelen verloopt zo slordig dat ik niet verwacht dat de meeting zelf wel vloeiend gaat verlopen.

Ik meld mezelf bij deze af en wens iedereen veel succes en plezier op de meeting.

Excuses als mijn post onaardig overkomt. Het is niet "kwaad" bedoeld, maar ik vind het gewoon niet fijn zoals het loopt. En ik ga liever niet mee als ik me er niet fijn bij voel.

Rowenaduke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-15 15:24

Sorry voor de late reactie maar ik heb het echt zo druk gehad de laatste weken, waardoor ik amper tijd heb om even te zitten. Ik ga een lijstje opzetten met de fotografen, en als er mensen mij willen helpen. Hulp is welkom aangezien ik erg druk ben de laatste tijd..

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-15 17:52

Ik wil wel helpen Rowena, ik stuur je straks anders wel een pb

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-15 19:07

Ik zie dat je hulp hebt.....top!!
Ik ben ook benieuwd naar de nieuwe lijsten

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-15 19:29

Fijn dat je geholpen wordt!

Rowenaduke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-15 21:45

Heel erg fijn Jikkeee dat je wilt hebben

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 18:33

Ik ga even eten en dan de lijst proberen up te daten! Mocht er iets onduidelijk zijn voor mij dan ontvangt de desbetreffende bokker even een PB'tje :).

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 20:41

De schuingedrukte fotografen heb ik zo gedrukt om voor mijzelf overzicht te houden wie er nog een PB moeten ontvangen en van wie ik de indruk heb dat ze gewoon aanwezig zullen zijn zijn normaal! Mocht ik foutjes maken of mochten er onduidelijkheden zijn dan hoor ik deze graag! De schuingedrukte fotografen heb ik overigens schuingedrukt omdat TS hier de indruk van kreeg dat ze niet heel actief meer aanwezig waren. Vandaar!
De reservemodellen zijn genummerd op volgorde van het originele lijstje. Ik heb geen stemlijst dus kan ze ook niet op die volgorde plaatsen. Wat TS hiermee wil is aan haar :).
Tevens is het handig om te weten welk model als Cowboy/Cowgirl gaat en welk model als Indiaan. Dit kan denk ik voor nu even het beste in het topic aangegeven worden dat ik dan even de lijst aanvul. Anders ontploft m'n PB box vrees ik :')

Citaat:
Fotograven:
1.Leverage--Kim van der Veeke--Site
2.Taarss--tara-- Site
3.Naoom_--Naomi--Site
4.RF_pictures--Robin--Site
5.Suuszels--Suzanne--Site--Facebook
6.Jikkeee--Jikke--Site -- Facebook
7.Alien_Power--Lianne--Site
8.S_en_Z--Samantha--Site

Reserve Fotografen:
1.quartel-- Site - Facebook
2.Yvaka_--Yvanka--Site
3. Gast3289 -- Rachelle -- Site
4. xhenkexspons- Henke

Modellen:
1.Rowenaduke--Rowena--Duke--kruising quarter horse, palomino kleur--bijzonderheden; vrijheidsdressuur, kan zowel als cowboy of indiaan--Foto
Foto
2.EliseXJoelle--Elise--Falco--haflingerXtinker--bijzonderheden: westernzadel+hoofdstel, zonder zadel--Foto-Foto
3.Justonebite--Esmé--Vegas T--Arabisch volboed--bijzonderheden; hengst, westerntuig, barebackpad--Foto
4.Canisia--M.A. Nadesh--Arabisch volbloed--bijzonderheden; western-- Foto
5.Canisia--Ashraf al Shams--Arabisch volbloed-bijzonderheden; western--Foto-Foto
6.Amanda--Amanda--Jim--Haflinger--Bijzonderheden; western--Foto-Foto
7. Marijke--Jara--Tinker--Bijzonderheden; echt bizar lange manen--Foto-Foto
8.tinkerBlove--Veerle--Rori--Tinker--Bijzonderheden; kan kunstjes--Foto

Reserve
1.Shaartje1991--Sharon--Sascha--Fjord--Kan tuigloos, kan vrijheidsdressuur-- Foto -- Foto
2.GIandBIlove--Lieve--Senna--Tinker--Bijzonderheden; kan kunstjes--Foto
3.GIandBIlove--Lieve--Aeryn--Tinker--Bijzonderheden; kan kunstjes--Foto
4.tinkerBlove--Veerle--Aishlin--Tinker--Bijzonderheden; kan kunstjes--Foto
5.Kingloveyou--Kelly--Hidde-Wessel--halfbloed arabier--Bijzonderheden; western--Foto

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 20:57

Ik zou graag als cowgirl willen :j

canisia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 21:32

Mijn zus en ik met Nadesh en Ashraf het liefst ook beide als cowgirl :):)

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 21:33

Citaat:
Fotograven:
1.Leverage--Kim van der Veeke--Site
2.Taarss--tara-- Site
3.Naoom_--Naomi--Site
4.RF_pictures--Robin--Site
5.Suuszels--Suzanne--Site--Facebook
6.Jikkeee--Jikke--Site -- Facebook
7.Alien_Power--Lianne--Site
8.S_en_Z--Samantha--Site

Reserve Fotografen:
1.quartel-- Site - Facebook
2.Yvaka_--Yvanka--Site
3. Gast3289 -- Rachelle -- Site
4. xhenkexspons- Henke

Modellen:
1.Rowenaduke--Rowena--Duke--kruising quarter horse, palomino kleur--bijzonderheden; vrijheidsdressuur, kan zowel als cowboy of indiaan--Foto
Foto
2.EliseXJoelle--Elise--Falco--haflingerXtinker--bijzonderheden: westernzadel+hoofdstel, zonder zadel--Foto-Foto
3.Justonebite--Esmé--Vegas T--Arabisch volboed--bijzonderheden; hengst, westerntuig, barebackpad--Foto
4.Canisia--M.A. Nadesh--Arabisch volbloed--bijzonderheden; western-- Foto - Als Cowgirl
5.Canisia--Ashraf al Shams--Arabisch volbloed-bijzonderheden; western--Foto-Foto - Als Cowgirl
6.Amanda--Amanda--Jim--Haflinger--Bijzonderheden; western--Foto-Foto - Als Cowgirl
7. Marijke--Jara--Tinker--Bijzonderheden; echt bizar lange manen--Foto-Foto
8.tinkerBlove--Veerle--Rori--Tinker--Bijzonderheden; kan kunstjes--Foto

Reserve
1.Shaartje1991--Sharon--Sascha--Fjord--Kan tuigloos, kan vrijheidsdressuur-- Foto -- Foto
2.GIandBIlove--Lieve--Senna--Tinker--Bijzonderheden; kan kunstjes--Foto
3.GIandBIlove--Lieve--Aeryn--Tinker--Bijzonderheden; kan kunstjes--Foto
4.tinkerBlove--Veerle--Aishlin--Tinker--Bijzonderheden; kan kunstjes--Foto
5.Kingloveyou--Kelly--Hidde-Wessel--halfbloed arabier--Bijzonderheden; western--Foto