Ik heb nog maar 2 namen nodig, daar pb ik even achteraan Dan kan ik de indeling van de modellen bekend maken
polbo
Geplaatst: 31-01-15 11:02
Je mist mijn tinker: Fion nog denk ik. Ik had Helix de shetlander ook een beetje half of gegeven. Ik weet niet of die nog mee moet of niet? Hadden jullie hem mee genomen in de modelen lijst of niet? Ik wil hem ook wel thuis laten...
Helemaal prima. Het is voor mij ook makkelijker om alleen Fion mee te nemen.
_l_amanda_l_
Geplaatst: 31-01-15 13:41
Maaaarije schreef:
Ik maak foto's met Nikon
Ah, eindelijk! Ik ging me al afvragen waar de versterking voor de Nikon-partij bleef.. Hopen dat we deze datum geen sneeuw hebben (of juist wel natuurlijk, sneeuwmeeting heb ik nog niet eerder gehad!)
Sneeuw zou weleens leuk zijn! Maar dan wel een mega pakket en de wegen schoon. Fjordsel is gek op sneeuw! Gaat dan als een malle tekeer en blijft gewoon overeind haha
Ik neem aan dat iedereen wel warme chocomel lust? Dan zorg ik daarvoor en wat voor erbij en tussen de middag broodjes en voor de paarden natuurlijk ook wat lekkers !
Wat voor soort beleg willen we graag ?
Homiafortuna
Geplaatst: 01-02-15 12:46
Ik laat die chocomel dan wel afkoelen, ik lust namelijk geen warme chocomel.
Warme chocolademelk wat een goed idee ik neem wel me eigen eten mee, niet banketstaaf bedoeld maar tja uhm iets kieskeurig of verwend haha nee mag niet alles hebben namelijk.
Ik hoop dat Santor over 3 weken weer wat mooier is dan nu, hij is nu een beetje tja eum lelijk wat afgevallen , doffe vacht, hij was/is ziek knapt nu eindelijk weer wat op.
Colaaa
Geplaatst door de TopicStarter: 01-02-15 15:38
NienSCHaap schreef:
Warme chocolademelk wat een goed idee ik neem wel me eigen eten mee, niet banketstaaf bedoeld maar tja uhm iets kieskeurig of verwend haha nee mag niet alles hebben namelijk.
Wat een leuk idee.... cool Ja hoor ik wil best bijdragen en een wit bolletje met hagelslag is ook prima hahahaha niet te veel moeite doen hoor
En jammie.... warme chocomel. Ik heb er helemaal zin in Echt leuk dat je dit zo regel...
Sorry dat ik niet zoveel reageer maar ben echt heel druk en loop een beetje tegen mijn eigen grenzen aan vwb werk. Morgen een gesprek daarover aangaan Gelukkig bestaat er zoiets als valdisper