net even gespiekt op buienradar voor morgen, voor nu geven ze bewolking aan met 24% kans op 0mm neerslag. dus nog steeds gunstig:D ml gaat Cissy vanavond nog even wassen
Ik sta vanaf kwart over 10 op het station. Aan de kant van de bussen, bij de taxi standplaats. Ik rij in een oud barrel, witte peugeot
Het weer ziet er redelijk goed uit. Hier ook nog geen druppel gezien vandaag terwijl voor delft 70% kans op regen voorspelt was. De zon maakte mij om half 10 wakker en schijnt nu nog vol op.
Ik zal via dit topic laten weten of het door gaat of niet. Als je nou denkt dat is lastig, ik wil liever een appje ontvangen, stuur me even je nummer in een pb, dan stuur ik je een appje!
Wij ook, eindelijk is foto's van cissy die door andere zijn gemaakt en dus een ander perspectief. Dus ben benieuwd ( en nee ik stel geen hoge verwachtingen hoor ) jammer dat er geen pak sneeuw ligt want dan waren het letterlijk zwart wit foto's geworden
RF_Pictures
Geplaatst: 17-01-15 16:11
zidane07 schreef:
jammer dat er geen pak sneeuw ligt want dan waren het letterlijk zwart wit foto's geworden
Is goed. Ga ik even kijken of de bus pak of de trein haha. Of alleen bus naar schiedam en dan de trein .
Gelukkig is mijn computer binnen gekomen, dus kan morgen gelijk alles doen. Zo even alle action's overzetten in lightroom en ps even downloaden. En straks even batterij opladen.
Ik schiet Raw & Jpeg. Mocht er iets fout gaan........ Maar eigenlijk belanden alle Jpegs in de prullenbak uiteindelijk hihi.
Yvanka_
Geplaatst door de TopicStarter: 17-01-15 17:18
Het schema voor morgen.
DShots
Geplaatst: 17-01-15 17:19
Yvanka_ schreef:
Ik schiet Raw & Jpeg. Mocht er iets fout gaan........ Maar eigenlijk belanden alle Jpegs in de prullenbak uiteindelijk hihi.
Ja daarom, is denk ook veel makkelijker. Heb nu ps en lr gedownload, even een crack code vinden en dan alle action's overzetten in lr Dan hoef ik dat morgen niet te doen Maar ga denk toch meer en deels in photoshop vanwege RAW