Die bedoel ik indd marion die is echt heel groot en vaak heel rustig dus ruime plaats voor trailers!
LoveUggs
Geplaatst door de TopicStarter: 11-02-15 15:08
Nee middag groep. Ik heb diegene die het aangegeven hebben in de ochtend groep geplaatst. dit waren Claudia (ivm afhankelijk van ouders) en Rowena (ivm werk 's middags), zo even uit mijn hoofd. Zit in de bus naar huis
LoveUggs
Geplaatst door de TopicStarter: 11-02-15 16:01
Goed, zo heb ik hem nu ingedeeld. Op de afbeelding die ik gister plaatste komt nog het juiste adres te staan waar jullie naartoe moeten!
Nou het rare is dat ik nooit een PB heb gehad (ook aangegeven hier in het topic) maar nooit reacties op gehad.... Gezien mijn reacties hier leek het me logisch dat ik voornemens was om mee te gaan maar goed
Heb je een voorbeeld van je dressuur/marathon outfit?
lovehaffie
Geplaatst: 12-02-15 16:37
Ja zal ze even hier naast elkaar zetten nu staan ze her en der op bokt haha Marathon: (indien koud zwarte jassen, middelwarm dit vest, warm blauwe polo; alle drie voorzien van logo's van ons team)
Dressuur: (allebei net jasje en dressuurhoed) Wim krijgt buiten wel peesjes om ook in dressuuroutfit dit kunnen de blauwe van de marathon of gewoon zwarte
Tuurlijk wel hahaha alle meningen zijn welkom Ik zit er zelf ook naar te neigen van de marathon heb ik tijdens de marathons al vaak foto's maar wilde toch de keuze geven!