Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Leprycorn schreef:Nouja zeg.
Blijf jullie lekker als meerdere voelen als "fotografen" maar dit vind ik echt belachelijk.
Ik heb het niet over mezelf maar over anderen in de reservelijst die hartstikke leuke paarden hebben. Je kan ze ook echt lekker beoordelen vanaf je computerschermpje.
Had dan lekker een topic geopend met specifieke wensen voor paarden, wat dit NIET had.
Je hebt een reservelijst voor een rede en jullie hebben nu gewoon mensen aan het lijntje gehouden voor Jan met de korte achternaam.
Als je specifieke paarden niet wilt, had het erbij gezet of vraag er lekker geld voor.
Je kan niet altijd voor een dubbeltje op de eerste rang zitten.
En fotografen konden zich opgeven wetende waar de locatie is. Dat iemand besluit voor zichzelf om zover te rijden, moeten ze zelf weten. Niemand heeft ze ertoe verplicht.
Aangezien je spreekt voor de fotografen zeg je weet ik wel met welke fototgrafen ik later niet meer wil werken. Bedankt voor het duidelijk maken.
_Sanne schreef:Beste mensen..
Wij (de fotografen) zijn achter de schermen hard aan het nadenken gegaan. Het is voor de meeste zo'n 400km in totaal rijden.
We hebben hiervoor gekozen dit aan te gaan op 1 voorwaarde dat er wel paarden komen die de moeite waard zijn! Wij vinden helemaal niks mis met Shetlanders, fjorden en kwpners.. maar voor ons portfolio voegt het niet heel veel toe.. en zeker met zoveel km rijden.
Jammer genoeg zijn de meeste "gave/aansprekende/geschikt-voor-ons-portfolio" afgevallen.
Hierdoor hebben we samen besloten om het te verzetten naar een dag in september/oktober waarin de modellen die al mee zouden gaan toch (hopelijk) mee kunnen!
hopelijk begrijpen jullie het, het is namelijk niet even dicht bij de deur..
Bedankt!
nine1987 schreef:_Sanne schreef:Beste mensen..
Wij (de fotografen) zijn achter de schermen hard aan het nadenken gegaan. Het is voor de meeste zo'n 400km in totaal rijden.
We hebben hiervoor gekozen dit aan te gaan op 1 voorwaarde dat er wel paarden komen die de moeite waard zijn! Wij vinden helemaal niks mis met Shetlanders, fjorden en kwpners.. maar voor ons portfolio voegt het niet heel veel toe.. en zeker met zoveel km rijden.
Jammer genoeg zijn de meeste "gave/aansprekende/geschikt-voor-ons-portfolio" afgevallen.
Hierdoor hebben we samen besloten om het te verzetten naar een dag in september/oktober waarin de modellen die al mee zouden gaan toch (hopelijk) mee kunnen!
hopelijk begrijpen jullie het, het is namelijk niet even dicht bij de deur..
Bedankt!
You serious?? Dus mensen hebben hun oaarden, tuig en allerlei gekkigheod gepoetst en gedaan voor de shoot.. Dit om ook de fotograaf een plezier te doen..
En nu zijn de paarden niet goed genoeg??? Ik heb hier geen woorden voor.. Idiotie van de hoogste plank.. En zo'n kapsones voor een stel amateurfotografen..