[P] Noordwijk strand April

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

__Nicky

Re: [P] Noordwijk strand April

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-15 13:47

Oke dan neem ik ze niet mee! :)

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-15 17:37

Leuk! Heb er zin in, fijn dat er ook een paddock is :)
Is er een fotograaf die langs Dordrecht rijdt toevallig?

loadihra

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-15 22:54

Zijn er nog mensen die mee willen rijden vanaf ter aar. Alphen aan Den rijn of roelofarendsveen? Ben wel met de trailer

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 21:56

Ik baal echt enorm maar mijn paard staat met een dik been..... Op advies van de DA even rustig aan en zwaar zand vermijden. Ik baal echt...... -O-

_Sanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-15 22:04

Suuszels; geen Dordrecht hier..
Eindhoven - Den Bosch - Utrecht - Amsterdam - Noordwijk

Ooh Wat balen dat Dayem dik staat!! Meld je je dan definitief af nu? Jammer jammer!!

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 22:09

Ja ik durf het niet aan.... Mochten jullie hem nog eens apart op de foto willen zetten; altijd welkom!

loadihra

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 10:44

Hopelijk wordt het zondag net zo lekker weer als vandaag +:)+ {:}

callychanel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 11:03

Iets minder warm is wel fijn. Anders is het druk met strand mensen.

loadihra

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 13:22

callychanel schreef:
Iets minder warm is wel fijn. Anders is het druk met strand mensen.

Dat is het daar al snel xD

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 22:39

Ahh balen! Had je nog wel genoeg reserve modellen? Anders wil ik wel even wat oproepjes plaatsen :)

Duijfje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 22:46

Kan er nog een reserve model getipt worden?

Ben druk aan het oefenen met wagen laden. Hij staat er tot nu toe helemaal in maar moet zijn kont nog draaien.. Maar mocht hij nou echt niet erin gaan, dan ga ik hem niet duwen. Anders heb ik op de terug weg weer gezeik met hem.. (als ik hem er wel in doe)

Wilde hem vandaag echt erin hebben met gevolg dikke enkel van mij doordat hij erop stond :(
Hij stond er wel in maar die kont is echt vast geroest ofzo :Y)
Doe het tellen heel rustig maar als ik dan mijn hand op zijn flanken leg en een beetje druk geef dan springt hij naar achteren. -O-

loadihra

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 23:57

Stuur nine1987 eens een berichtje mocht je nog modellen nodig hebben :) ze heeft een leuke palomino welsh a met perlino?? Veulen aan de voet van 3 weken als ik het goed zeg

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 08:58

Ik heb een oproepje op fb gedaan, hopen dat we nog genoeg modellen kunnen regelen.
Volgens mij is er al een pb naar haar gestuurd.

loadihra

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 10:30

Ik heb ook wat stalgenoten gevraagd.. gaat het om de ochtend of middag groep? En je had toch een hele reserve lijst?

Leprycorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 11:25

Er zijn toch nog genoeg reserven op de lijst? Hoeft toch helemaal geen oproepje geplaatst te worden dan....

loadihra

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 12:56

Leprycorn schreef:
Er zijn toch nog genoeg reserven op de lijst? Hoeft toch helemaal geen oproepje geplaatst te worden dan....

Dat leek mij idd ook

_Sanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-15 14:17

Beste mensen..

Wij (de fotografen) zijn achter de schermen hard aan het nadenken gegaan. Het is voor de meeste zo'n 400km in totaal rijden.
We hebben hiervoor gekozen dit aan te gaan op 1 voorwaarde dat er wel paarden komen die de moeite waard zijn! Wij vinden helemaal niks mis met Shetlanders, fjorden en kwpners.. maar voor ons portfolio voegt het niet heel veel toe.. en zeker met zoveel km rijden.

Jammer genoeg zijn de meeste "gave/aansprekende/geschikt-voor-ons-portfolio" afgevallen.

Hierdoor hebben we samen besloten om het te verzetten naar een dag in september/oktober waarin de modellen die al mee zouden gaan toch (hopelijk) mee kunnen!

hopelijk begrijpen jullie het, het is namelijk niet even dicht bij de deur..
Bedankt!

Leprycorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 14:55

Nouja zeg.

Blijf jullie lekker als meerdere voelen als "fotografen" maar dit vind ik echt belachelijk.

Ik heb het niet over mezelf maar over anderen in de reservelijst die hartstikke leuke paarden hebben. Je kan ze ook echt lekker beoordelen vanaf je computerschermpje.

Had dan lekker een topic geopend met specifieke wensen voor paarden, wat dit NIET had.

Je hebt een reservelijst voor een rede en jullie hebben nu gewoon mensen aan het lijntje gehouden voor Jan met de korte achternaam.

Als je specifieke paarden niet wilt, had het erbij gezet of vraag er lekker geld voor.

Je kan niet altijd voor een dubbeltje op de eerste rang zitten.

En fotografen konden zich opgeven wetende waar de locatie is. Dat iemand besluit voor zichzelf om zover te rijden, moeten ze zelf weten. Niemand heeft ze ertoe verplicht.

Aangezien je spreekt voor de fotografen zeg je weet ik wel met welke fototgrafen ik later niet meer wil werken. Bedankt voor het duidelijk maken.

loadihra

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 15:49

Leprycorn schreef:
Nouja zeg.

Blijf jullie lekker als meerdere voelen als "fotografen" maar dit vind ik echt belachelijk.

Ik heb het niet over mezelf maar over anderen in de reservelijst die hartstikke leuke paarden hebben. Je kan ze ook echt lekker beoordelen vanaf je computerschermpje.

Had dan lekker een topic geopend met specifieke wensen voor paarden, wat dit NIET had.

Je hebt een reservelijst voor een rede en jullie hebben nu gewoon mensen aan het lijntje gehouden voor Jan met de korte achternaam.

Als je specifieke paarden niet wilt, had het erbij gezet of vraag er lekker geld voor.

Je kan niet altijd voor een dubbeltje op de eerste rang zitten.

En fotografen konden zich opgeven wetende waar de locatie is. Dat iemand besluit voor zichzelf om zover te rijden, moeten ze zelf weten. Niemand heeft ze ertoe verplicht.

Aangezien je spreekt voor de fotografen zeg je weet ik wel met welke fototgrafen ik later niet meer wil werken. Bedankt voor het duidelijk maken.

+1 ik vind als je bepaalde paarden voor de lens wilt ge dit duidelijk in de OP moet zetten zodat je ook specifiek aanmeldingen krijgt naar je wensen.. ik vind dit overkomen alsof de rest van de reserve lijst niet goed genoeg is. En dit terwijl er hartstikke leuke paarden bij staan!

Duijfje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 16:10

September/oktober is ook geen optie voor mij.. Misschien handig om dat ook mét de modellen te regelen..

Succes en plezier

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 16:56

_Sanne schreef:
Beste mensen..

Wij (de fotografen) zijn achter de schermen hard aan het nadenken gegaan. Het is voor de meeste zo'n 400km in totaal rijden.
We hebben hiervoor gekozen dit aan te gaan op 1 voorwaarde dat er wel paarden komen die de moeite waard zijn! Wij vinden helemaal niks mis met Shetlanders, fjorden en kwpners.. maar voor ons portfolio voegt het niet heel veel toe.. en zeker met zoveel km rijden.

Jammer genoeg zijn de meeste "gave/aansprekende/geschikt-voor-ons-portfolio" afgevallen.

Hierdoor hebben we samen besloten om het te verzetten naar een dag in september/oktober waarin de modellen die al mee zouden gaan toch (hopelijk) mee kunnen!

Bedankt!

You serious?? Dus mensen hebben hun oaarden, tuig en allerlei gekkigheod gepoetst en gedaan voor de shoot.. Dit om ook de fotograaf een plezier te doen..

En nu zijn de paarden niet goed genoeg??? Ik heb hier geen woorden voor.. Idiotie van de hoogste plank.. En zo'n kapsones voor een stel amateurfotografen.. :roll:

loadihra

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 17:20

nine1987 schreef:
_Sanne schreef:
Beste mensen..

Bedankt!

You serious?? Dus mensen hebben hun oaarden, tuig en allerlei gekkigheod gepoetst en gedaan voor de shoot.. Dit om ook de fotograaf een plezier te doen..

En nu zijn de paarden niet goed genoeg??? Ik heb hier geen woorden voor.. Idiotie van de hoogste plank.. En zo'n kapsones voor een stel amateurfotografen.. :roll:

nu mis ik een like knop _/-\o_

Leprycorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 19:15

Gelukkig ben ik niet de enige die er zo over denkt.

Degene die dit besloten hebben moeten zich schamen.

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 19:28

Ik vind inderdaad dat dit geen nette gang van zaken was. Toen ik gisteravond de oproepjes plaatste was ik in veronderstelling dat de reserves niet meer konden.

Vind het zelf ook erg jammer hoe het is gelopen en keek uit naar deze meeting. Zeker met de weersverwachtingen!
Helaas kan ik ook moeilijk alleen 6 paarden op de foto zetten..

Duijfje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 19:38

Suuszels
Er zouden maar 6 paarden komen.. Maar de reserve lijst was ook echt enorm..