Myca schreef:TS: Op pagina 6 heb je duidelijk regels opgesteld, ik kan me voorstellen dat dat nu problemen geeft.
Jij hebt zelf de fotografen uitgekozen waarvan de foto's je het meest aanspraken.
Ik denk dat je nu met deze fotografen tot een zo eerlijk mogelijke oplossing moet komen.
Het is niet helemaal eerlijk voor de fotografen van dag 2, als de supermodellen van dag 1 al weggekaapt zijn. Wat dat betreft is twee dagen voor één model een legitieme keus.
Je breekt dan wel je woord van pagina 6...
Aan de andere kant is de keus voor de fotografen ook niet democratisch gegaan, maar dat is blijkbaar voor niemand een probleem. Ik denk dat dat jouw mazzel is, je hebt een ontzettend origineel idee geopperd en dat weegt op tegen de democratie.
Het is jouw topic, ik denk dat je nu snel moet beslissen wat voor jou het best voelt.
Schrap mij maar van de lijst, ik voel me een beetje ongemakkelijk bij de politiek van de regie.
Succes met de meeting, hier gaan vast hele mooie foto's van komen.
Ik was er trouwens, net als een aantal anderen waarschijnlijk ook niet helemaal blij zijn met het feit dat er uiteindelijk niet geloot is, maar ja is al gebeurd dus ga dan ook niet zeuren.
Denk alleen wel dat het voor alle anderen modellen eerlijker is om ook nog een kans te krijgen. en bovendien (ook al zijn alle stijlen toch anders) heb je dan wel twee keer foto's op dezelfde locatie terwijl anderen die kans niet krijgen. Er waren dacht ik genoeg ook bijzondere paarden die zich hadden aangemeld.
Maar ik zie wel wat er gebeurt en houd me er verder wel buiten, aangezien ik toch op de reservelijst sta.