Haha mij maakt het niet zoveel uit als.het 7dec wordt hoor. Dan maar fotograferen met een kater haha
Beide staan namelijk gelijk..
_l_amanda_l_
Geplaatst: 27-10-14 19:19
Misschien ook wel handig om rekening met het weer te houden ook, hoe later in het jaar hoe kouder het is (voornamelijk als je als fotograaf graag op de grond zit/ligt voor een goede compositie.. ) Eind november/begin december is het ook om half vijf al donker, dus dan wordt 10 modellen opéén dag bijna een onbegonnen taak..
Ben ik met je eens amanda. Ik heb toevallig vandaag ook al een opzet qua thema gemaakt.. kom wel krap uit qua tijd als ik het voor 4 uur,half 5 klaar wil hebben. Wil ook niet te vroeg beginnen voor de modellen die een eindje moeten rijden,
10 modellen op een dag is wel best veel volgens mij.. Maar ik ben nog reserve dus mij maakt het niet uit haha
S_imonee
Geplaatst door de TopicStarter: 27-10-14 22:35
Leuk!
Dan bij deze de vraag of iedereen (modellen voornamelijk) even haar voorkeur voor 7 of 23 november wil doorgeven. En de fotografen of ze beide kunnen
Wat het aantal modellen betreft.. wat is het handigst? 8 of 10? Dit is ook de eerste meeting die ik organiseer. Wat had ik in de OP staan? 10 dacht ik toch? De vorige keer waren er 8 geloof ik.. Ik weet het niet meer.
Al kan 7 december ook wel hoor maar dan liever 23 november kijk maar!
S_imonee
Geplaatst door de TopicStarter: 27-10-14 22:46
Dat is waar. Ik denk dat het toch verstandiger is qua tijd om 8 modellen te doen. Vorig jaar was het ook erg krap allemaal.. Dus er moet wel gestemd worden..