Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Carmenxoxo schreef:Als je een lange sweater hebt kun je je broek verwisselen en als je onder elk kledingstuk een zwart hempje hebt. En er zijn vast wel struikjes die je mog een beetje kunnen beschutten...
Julot_Engel schreef:Ik vind wel prima maar doe dan niet moeilijke kleren aan. Een panty en een kort rokje steeds aan en uit doen is niet mijn favorite bezigheid
Deetjeeuh schreef:Julot_Engel schreef:Ik vind wel prima maar doe dan niet moeilijke kleren aan. Een panty en een kort rokje steeds aan en uit doen is niet mijn favorite bezigheid
Een optie om ipv een panty een leuke legging aan te doen? Dan hoef je alleen af en toe je rok uit te trekken met daaroverheen een groot vallende trui en hem weer aan te doen. Zoiets.
Als je dat hebt uiteraard.
Slina schreef:Ok, ik heb twee setjes - denk ik -
Een vrouwelijke en een wat stoerdere. Bij gele shirt niet letten op de broek.
Rechter setje grijze laarzen met hakken en linker setje bruine platte laarzen.
Rechter is niet helemaal de stijl die jullie willen volgens mij, maar wil wel 1 kledingsetje in mijn comfort zone. (Gele trui + sjaal zijn van mn zusje en dat soort dingen draag ik normaal nooit haha)
[ Afbeelding ]
Deetjeeuh schreef:Kan helaas niet zien wat rechtsonder is.
Maar wat dacht je van bordeauxrode tshirt, met bordeauxrode muts. Daarbij dat vestje met het zwart/witte en daaronder een zwarte broek? Doe je wat meer kettingen om. (paar lang, paar korte) dan is het denk ik al heel erg richting het thema!
Deetjeeuh schreef:Is die naast dat gestreepte zwart-witte tshirt dan een jurkje?
Die grote slobber trui is precies goed! Heb je daar toevallig een legging bij met het printje van dat zwart-witte jasje/vestje?