Ik weet nogsteeds niet hoelaat de paaltjes en het lint nodig is maar ga dan wel rond 12.00 die kant op. Ga ik zelf even een rondje maken met mijn ponies en misschien nog even helpen.
Kimmsel
Geplaatst: 23-11-14 09:57
Ik heb mijn leren halster trouwens niet mee uiteindelijk, aangezien er geen specifieke reacties over het lenen ervan kwamen. Verder heb ik overigens maar 1 accu, want die ander is enblijft dood, zie ik net..... hoop datik het ermee red..
Tot zo!
en dat is wel prima letsdunit. Is eriemand die een tel nr van je heeft zodat we je kunnen bereiken?
Meiden! Ik ben thuis. Ik wil jullie bedanken voor de gezellige dag en de organisatie van deze meeting. Ben erg benieuwd naar de foto's. Ik ga nu lekker een borrel nemen.
Zo CC staat weer lekker te eten in haar paddock. Iedereen bedankt voor het fotograferen en het organiseren. Ik ben heel erg nieuwschierig naar de foto's!
Myca
Geplaatst: 23-11-14 16:14
Twister staat ook weer in de paddock en ik ben net thuis. Ik vond het een leuke dag, een gezellig flexibel groepje, een mooie omgeving en het weer zat ook mee.
Iedereen bedankt voor het mogelijk maken hiervoor
Silmitan, hoe is het gegaan met het laden van Toscana? Bedankt voor het vasthouden van mijn Bulldozer tijdens het opzadelen.
Ja, Tos liep er uiteindelijk netjes in. Ik was er al op voorbereid, terug naar huis is altijd een dingetje. Annika en ik willen ook iedereen bedanken voor vandaag. Ik hoop dat iedereen er plezier aan heeft beleefd. Wij in ieder geval wel! Ben ook zeker nieuwsgierig naar de resultaten en wacht geduldig af.
Letsdunit, fijn dat je de draad bent komen brengen, bedankt!
Myca
Geplaatst: 23-11-14 16:40
Inderdaad Letsdunit dat was super. Wat heb je trouwens een stel stoere dieren voor je wagen. Gewoon die waterbak in, water tot aan hun buik, alsof het niets was.