Was gisteren nog wel even stressen maar gelukkig is alles wel op z'n pootjes terecht gekomen, en echt gewoon onwijs mooi weer.. Heb zelfs nog een klein beetje kleur gekregen ook!
Nu even ruim 1250 foto's door gaan spitten.. oeps...
Leeeuuk!! ook al die andere paarden zijn gaaf zeg!
Anoniem
Geplaatst: 13-10-14 16:24
Zjeu... Duurt ff, hebbie ook wat; alles is klaar Wordt weer een flinke massage vanavond van het krom zitten :'D De foto's hieronder zijn klikbaar gemaakt zodat je als model gelijk op je pagina terecht komt met je foto's Rijfoto's zijn schandalig mislukt... Dat is nog niet m;n sterkste punt
De rijfoto's houden jullie van me tegoed dames.. Ik heb de gave om paarden op de foto te zetten die op 1 been staan
Thanks meiden! Sowieso mede mogelijk gemaakt door de moeite die jullie in de paarden hebben gestopt natuurlijk!
Inderdaad heb k wel hier en daar de foto's wat "bijgekleurd" met photoshop, maar moet ook wel erbij zeggen dat ik dit ook niet kan met grijs weer hoor maar het waren precies de 'herfstkleuren' die ik in m'n hoofd had zitten, en ik ben ook nog zo'n muts dat ik, als k eenmaal bezig ben wel door moet gaan van mezelf anders ben k m'n concentratie kwijt
Splut
Geplaatst: 13-10-14 19:54
.
Laatst bijgewerkt door Splut op 08-07-22 09:20, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik wil alvast melden dat ik deze week niet erg veel aan de foto's kan doen, ik zit in aankomende 3 dagen met 5 proefwerken geloof ik, dus veel leren Volgende week heb ik herfstvakantie, dan kan ik er veel aan doen! Gave foto's op je fb pagina Annwfyn! Dit is er eentje waar ik tot nu toe alleen een beetje contrast heb toegevoegd, vind hem wel leuk zo denk ik, veel hoeft er niet aan gedaan te worden