mijn paardje is gewassen en er klaar voor... ( alleen zijn bovenbeen/billen hebben nog lichte bruine gloed.. en wil gewoon niet weg hopelijk lukt het morgen ochtend) Wij hebben er zin in!!
Voor de fotografen: Vergeet niet zelf wat te eten/drinken mee te nemen. Sabine en ik zorgen voor wat lekkers tussendoor maar het is slim om zelf ook wat mee te nemen
Veel plezier allemaal morgen! Baal er nog steeds van dat ik niet mee kan, maar ben ook niet helemaal fit dus was sowieso niet verstandig geweest...
Nogmaals veel plezier!
_Ilsee_
Geplaatst: 26-10-14 00:43
Heee meiden, ik baal ontzettend maar ben echt ziek nu.. zit alweer recht op in bed en ik kan niks binnen houden ik dacht eerst dat het wel meeviel maar niet dus..
Ik kan morgen dus helaas niet komen omdat ik dan geen poot heb om op te staan..
Ik zet wel gewoon nog mn wekker denk ik maar ben bang dat het morgen nog niet veel beter is.
Ik zou met Judith meerijden maar ik heb haar nummer helaas niet dus ik kan haar niet bereiken om te zeggen dat ze niet op mij hoeft te wachten.
Argh wat baal ik enorm zeg ik had er zo'n zin in, zulke leuke mensen en gave modellen :'( En ik had nog wel vrij geregeld..
Maar alsnog veel plezier morgen! Het is een leuke groep dus dat komt vast goed!
Hmmm eindelijk in bed. opgeladen camera en reflectiescherm alvast gepakt ik heb er in ieder geval zin in! Heb alleen nog wat auwtjes van mn vliegles maar hoop dat dat goed gaat :p