Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
danienappy schreef:Danienappy - beginner
SthebestMT – beginner
Jets – beginner
Pimaude – beginner
Suusje92 - gevorderd
FR_Foto - gevorderd
Cynn - ...
XladyX - ...
Voor de modelen wordt dit de indeling, tijden komen later
Middag groep:
Henkenbinkie, Bamii, Femke, Golizz
Ochtend groep:
ElineGC, jabbie, Suusenmalvin, Idse
Ik ga er nu mee aan de slag susanne, maar vind het erg fijn dat je me helpt
danienappy schreef:losgooien doe je toch om steeds beurten, per paard ongeveer 10 minuten. Die vliegen toch zo voorbij. Dan doe je portret, 15 minuten per model ongeveer, uit mijn ervaring is gebleken dat ik.persoonlijk 20 minuten best veel vind per model. En het rijden is gewoon een mooi lang stuk en dan om steeds beurten voorbij laten draven en galopperen.Ja ik loop toch weer vast met het feit dat we drie verschillende onderdelen hebben.
losgooien, rijden en stand...
Jets schreef:Wat Pimaude zegt is volgens mij de meest gebruikelijke indeling. Portretfoto's maken na de losgooifoto's lijkt mij niet handig
Citaat:Ik zou graag in de ochtend groep willen met eddie.
Gr eline
ElineGC schreef:ik keek net even goed op het rooster maar Tessaha zei tegen mij dat ze zich had afgemeld? Ik ga iemand meenemen om mijn pony een beetje mooi te laten kijken (afleiden zeg maar)
mijn trailer kan op slot ik neem aan dat je die dan gewoon op de parkeerplaats kan laten staan?
edit: heeft er iemand toevallig een extra hengstenketting over? anders koop ik die namelijk.
en wat moet ik nog meer hebben? (eerste fotoshoot met paard) ik ga deze week spullen bij elkaar verzamelen om hem nieuwschierig te maken (zakjes etc.) ik wil spul kopen dat hij wat meer gaat glimmen. en ik las over vaseline bij ogen en neus om die wat meer uit te laten komen?
ben zo benieuwd en wil dat alles goed gaat vandaar