Fotomeeting Ouder + Kind, Leusden 5 oktober.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mallow

Re: Fotomeeting Ouder + Kind, Leusden 5 oktober.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 12:20

Volgens mij heb ik nu al 3 keer gezegd dat als jullie het weer terug willen overnemen dat prima is, ik alleen de opzet vast wilde maken. Een andere datum is ook zo geprikt.
Het toen verzetten vonden inderdaad meerdere niet fijn maar als er uiteindelijk maar 1 iemand nog komt is dat toch ook niet van te voren te voorzien? Ziek zijn etc plan je niet van te voren.

Het nieuwe topic kwam bij mij uit een goed hart omdat ik het zo zonde zou vinden als t niet door zou gaan. Ik maakte de opzet met de beste bedoelingen omdat jouw pc kuren heeft/had en je al meerdere malen aangaf hulp te kunnen gebruiken. Nogmaals, het is prima als jullie het boedeltje weer overnemen. Het is allemaal met de beste bedoelingen gedaan en jullie doen mij nu overkomen als een boeman en dat vind ik niet fair.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-14 21:44

Het is niet mijn bedoeling geweest om je in slecht licht te zetten, absoluut niet. Maar ik hoop dat je mijn kant ook begrijp. Ik vind het geen probleem dat de meeting wordt overgenomen, alleen had imo wel overleg mogen plaatsvinden.
Lynn heeft in haar topic toen hulp gevraagd, deze hulpvraag heb ik beantwoord. Verder heb ik zelf geen hulp gevraagd, alleen is het inderdaad lastig dat ik vaak met de stroom/internet/laptop loop te stoeien. Ik vind het prima dat de meeting is overgenomen, echt. Hetgeen wat ik jammer vind, is dat het zonder overleg is gebeurd :). Dat is alles wat ik er over heb te zeggen.

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 21:48

Chill out. Het komt uit goed hart :P

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-14 21:50

Oh sorry, het is echt niet mijn bedoeling om rot over te komen! Echt niet! Ik begrijp waar het vandaan komt.

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 21:51

Hihi het idee is ook gewoon te leuk om te laten wachten :P. Dus ik ben wel blij dat er zo snel iets nieuws is geregeld!

Hanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 21:25

Op verzoek wordt dit topic gesloten.