Bedankt allemaal en Amanda voor de goede organisatie, ben erg benieuwd naar de resultaten!
Happinez
Geplaatst: 24-08-14 16:37
Hier ook , bedankt voor de gezellige ochtend. Sorry voor de zeer grote aanwezigheid van Vince maar hij kon zijn verliefdheid voor Zoë bijna niet bedwingen.
Haha Zoë is natuurlijk ook wel een heel erg lekkerding voor jou het vervelendst denk ik, ik heb er geen last van gehad
JoycexEnya
Geplaatst: 24-08-14 18:01
Gelukkig nog droog gehad vanmiddag. Eerst eten en dan bezig met de foto's. Amanda top organisatie, en de rest bedankt voor de gezellige dag
Irisx94
Geplaatst: 24-08-14 18:39
Zooo, thuis en lekker gegeten! Daar was ik aan toe! Zo maar eens de foto's uploaden op de computer.. wat waarschijnlijk wel even een tijdje gaat duren +
NienSCHaap
Geplaatst: 24-08-14 18:56
Alle fotografen en andere modellen, super bedankt Oeps en ik hebben weer genoten. Zit nog verbaasd te kijken hoe goed Oeps zich gedragen heeft. Lekker relax, heb weer even genoten van me vriendinnetje. Bedankt allemaal.
Mijn foto's staan op de laptop, toch wel heul veel geschoten haha Kan natuurlijk ook niet anders met de leuke modellen!
Oeps was super braaf, ik weet natuurlijk niet hoe ze normaal is :p Daarin tegen was Vince lekker druk, wat een leuk ding is dat zeg. Je hebt er wel je handen aan vol Happinez :p
Happinez
Geplaatst: 24-08-14 19:30
Haha xSK , zo is hij thuis gelukkig niet hoor. Dan had ik hem namelijk niet meer leuk gevonden
jabbie
Geplaatst: 24-08-14 19:33
Eerste voorproefje voor Berdien! De rest ga ik komende week mee bezig, eerst de boel maar eens sorteren! Alle modellen bedankt, jullie zagen er allemaal top uit en ik vond het gezellig!
Whahaha Oeps is een beetje maf, normaal heb ik me handen vol aan haar. Thuis hadden we dat ook wel maar eenmaal in havelte deed ze het super. Ze vond het volgens mij wel gezellig met die andere paardjes. Ze staat lekker bij haar witte vriendje! Ben heel benieuwd naar de foto's.
Bedankt allemaal!! ik ben heel benieuwd naar alle foto's
JoycexEnya
Geplaatst: 24-08-14 20:25
Jullie krijgen van mij morgen een voorproefje ik heb alles nu gesorteerd. Ik heb ook ruim 1800 foto's gemaakt. Ik ben echt kapot dus wordt het morgen, moet nog de slechtste verwijderen enzo.
Nou voor iedereen alvast een voorproefje. De rest komt morgen
Ziezo, heerlijk in de regen . Heb natuurlijk ook in zonneschijn maar vond deze wel gaaf
Zoë
Loverboy
Vince
Isanne
Asterix
Bambi
Oeps
Nobje
Zit op me broertjes laptop en die heeft niet het goede progamma om weg te werken dat doe ik nog
Sabine_95
Geplaatst: 24-08-14 21:04
Bedankt allemaal voor de leuke dag!
Ik ben wel helemaal gesloopt. Nu bezig met het laden van de foto's op de laptop en dan kruip ik mijn bed in! Mijn foto's gaan waarschijnlijk wel even duren want van de week ga ik op vakantie. En de spullen moeten nog gepakt worden en er moet gewoon gewerkt worden. Maar ik zal proberen alvast wat te doen
Oh haha oke, dan hebben ze hem nu dubbel. Stuur jij al jou foto's van Josephine naar Hanneke? Dan doe ik dat namelijk niet anders heeft ze alles straks dubbel.
Ja heb der mail adres dus wil ze wel sturen. Als iedereen van Josephine naar mij wil sturen dan stuur ik ze allemaal tegelijk of iig waar ze het kunnen vinden