Hoi ik was gevraagd om het haar te doen en dit doe ik graag! Vroeg me alleen af of er een thema aan verbonden is, zodat ik een beetje kan brainstormen
Sure_lee
Geplaatst: 18-08-14 11:20
Ik vind zelf mijn "kerstjurk van vorig jaar" erg gaaf. Qua haar lijkt het me dan leuk om met ouderwetse vlechten te werken. maar ik weet niet of de fotografen en kapser dit leuk vinden. Hierbij en foto van het jurkje. Je kunt het niet heel goed zien, maar er zit een sleep achter met wit kant aan de onderkant.
Ook heb ik zo"n bloemen band voor om het hoofd... misschien ook een idee.
En ik moet even vermelden dat qua kapsels vrij weinig blijft zitten XD Ik heb namelijk echt heel lang en zwaar haar
CoronaLime
Geplaatst: 18-08-14 19:05
Ik ben bezig met een moodboard te maken van het thema 'roadtrip'. Beetje boho-ish, hipster, qua styling. Denk dat dat heel mooi uitkomt in de zwarte dennen, lekker ruig
En dan qua foto's een wat dromerige stijl, kan niet zo goed vinden wat ik bedoel maar zoiets als dit komt er wel een beetje bij in de buurt;
Ik vind het allemaal mooi. Als de fotografen een voorkeur hebben hoe ze me graag zien dan hoor ik het wel. Ik heb ontzettend veel verschillende stijlen qua kleding. Heb ook heel makkelijk haar. Is er nog behoefte aan een trailer voor het evt omkleden en haar en make-up? Of hadden jullie daar een ander idee voor? En we zijn volgens mij met allemaal vrouwen.... Heb ook nog wel een toiletemmer... hihi
Ik vind het wel handig als ik ''overdekt'' het haar kan doen, zodat niet de wind het mij moeilijk gaat maken. Maar dit hangt natuurlijk af van het weer
Ah eerste reserve ben de dag ervoor in steenwijk voor feestje dus kom er langs op de terugweg. Alleen ga ik nu geen outfit maken, kost me teveel tijd tegenover het niet hoeven te komen.
Twilight
Geplaatst: 19-08-14 12:57
wat miss een tof idee is, alleen it je dan wel dat alle modellen 2 keer moeten omkleden, om de 7 doodzondes uit te beelden op een manier?
Dat witte jurkje is leuk! Ooh en dat plaatje met die gitaar love iT! 2 keer omkleden is wel leuk denk ik maar dan is idd een trailer of iets wel handig. Misschien dat we dan een ronde wat romantisch kunnen doen en 1 ronde wat stoers of hippie achtigs ofzo (ook net wat de modellen natuurlijk hebben of waar voor gezorgd kan worden)
Ik heb nog wel nepbloemen waar k een kransje van heb gemaakt. Als k pc bij de hand heb kan k wel een foto laten zien. Ik kan eventueel ook nog wel een grotere krans maken van nepbloemen
@Juudith, qua thema's houd je er wel rekening mee dat niet iedereen ales aankan etc? romantisch is niet zo moeilijk maar stoers en of hippie achtigs gata persoonlijk voor mij lastig worden doordat ik hiervan weinig tot helemaal niks in mijn kast heb en ik denk niet dat veel mensen maat 48 en soms 50 ivb mijn schouder partij in de kast hebben hangen
Cavalia, ik heb voor jou echt een gaaf idee! Ik hoop dat de andere fotografen het ook zien zitten, maar het lijkt mij gaaf als je in een spijkershortje, met zo'n bontgiletje en dan met stoere enkellaarsjes. Haren in een slordige knot. En dan een beetje ''into the wild'' idee, net zoals in die film, maar dan fashion
Twilight
Geplaatst: 20-08-14 23:20
_Juudith schreef:
Nee tuurlijk houden rekening met wat modellen hebben en aan kunnen hebben! Mocht je als model zijnde zelf iets leuks hebbe post het dan ook vooral! =D
zit nu bij mijn moeder thuis, maar als ik bij mijn vader ben zal ik mijn wat uniekere dingen effe quick op de foto zetten
wat ik zo weet is 3 blousjes, 1 houthakkers, 1 jeans, 1 wit/zwart gestreept, 1 bloemen kimono, 1 maxi rok een cotaal kleur trui
ik heb een zwart peplum jurkje, dus dat zou evt wel kunnen ja ik heb ook wel skinny jeans alleen geen laarsjes haha klinkt leuk ^^ ben zelf nii zown held in styling haha
CoronaLime
Geplaatst: 20-08-14 23:31
Wat voor schoenmaat heb je? Ik heb wel van die bikerboots in maat 39, die er in mijn hoofd wel bij passen
Ik denk dat een peplum misschien niet helemaal bij de 'look' past, omdat dat zegmaar best wel dressed up is. Contrasteert een beetje met het 'natural' idee, snapje? Ik denk dat een losvallend jurkje het mooist is, maar dat moet je natuurlijk maar net hebben
Styling vind ik helemaal leuk, daarom brand ik ook los met allemaal ideeen. Als jullie het vervelend vinden geef maar een gil hoor!