Adawi schreef:Leuk, wij zijn erbij!
Harry kan alleen aan longeerlijn of voor de kar. Afhankelijk van wat e voorkeur van de fotografen is? Zelf denk ik voorkeur voor rijden, mits haalbaar in tijd.
Ik denk dat je beter iets eerder kunt afspreken. Dan zit je wat meer safe bij bijvoorbeeld bewolkt weer dat het eerder donker word? En evt. bij te vroeg zijn kun je de tijd misschien nog wel opvullen met alvast andere foto's maken?
Harry is geen grote water fan, maar we zijn flink aan het oefenen! Dus kan het niet met zekerheid zeggen.
Wacht even, met rijden bedoel je denk ik mennen? Haha, mijn voorkeur gaat uit naar voor de kar, dan zou jij wel als laatste kunnen met de rij/losgooi/men foto's zodat jij dan extra de tijd hebt om Harry voor de kar te zetten.
Ik denk dat het beste ook is om wat eerder te beginnen.
Zullen we het zo doen?:
Fotografen en modellen moeten zorgen dat ze er om 20:00 zijn.
Dan lopen we om 20:15 naar de locatie, of eerder maar als iedereen zijn paard heeft uitgeladen.
Dan om 20:30 beginnen met foto's maken? Dan heb je wat foto's van ''voor'' de echte zonsondergang en tijdens.
Maar, als we stoppen om 21:30 met portret foto's en we dan nog losgooi of rij foto's moeten doen dan is het tegen die tijd denk ik al donker....
Kunnen er ook voor kiezen om gewoon portret foto's te doen, maar rij en actie foto's zijn ook zo gaaf vooral met de zonsondergang.
Wat vinden de fotografen?