Ik hoop dat ik mn photoshop het doet, met downloaden. Anders durf ik ze er niet op te zetten zonder logo eerlijk gezegt
AZNLady
Geplaatst: 20-07-14 17:26
DShots schreef:
Ik hoop dat ik mn photoshop het doet, met downloaden. Anders durf ik ze er niet op te zetten zonder logo eerlijk gezegt
ik kan je helpen s je wilt ?
DShots
Geplaatst: 20-07-14 17:27
AZNLady schreef:
DShots schreef:
ik kan je helpen s je wilt ?
Stuur maar ff op fb een berichtje! hihi
DeniseES
Geplaatst: 20-07-14 20:41
Leuk!!! Als ik die foto's zie voel ik meteen de lekkere warme zomerdag weer fantastisch weer hebben we uitgezocht
Brenda_85
Geplaatst: 20-07-14 20:46
Ook ik vond het een leuke ochtend! Met het weer hebben we zeker mazzel gehad Hierbij vast een paar foto's van mij, als ze te groot zijn sorry weet nog niet precies hoe je dat allemaal moet doen. AZNLady je foto's zijn echt leuk!
Marlis
Geplaatst door de TopicStarter: 20-07-14 20:46
DeniseES schreef:
Leuk!!! Als ik die foto's zie voel ik meteen de lekkere warme zomerdag weer fantastisch weer hebben we uitgezocht
Brenda!! wat een leuke foto met me kindje en me pup en mosi natuurljik En denise! wat een super foto´s van ivy! wat kan ze een lelijke bitch zijn als ik die bekken zie zeg!! vooral die teksten van jou erbij... Ge Wel Dig!!