Ik moet weten wat ik moet regelen voor mijn werk. Want op zondag werk ik in principe om 3 uur. Dus als we bijvoorbeeld 3 uur klaar zijn dan zijn dan kan ik 4 uur ipv 5 uur beginnen. Dat moet ik dus wel ongeveer weten
Begintijd zou voor ochtendgroep 9/10 uur worden. eindtijd rond 4/5.. aangezien losgooien niet gebeurd, per model per groep 10 minuten. Dan rijfotos dus dan zit je wel rond die tijd.
Als de eind tijd rond 4/5 is dan mag een andere fotograaf wel mijn plek. Weet niet of er veel reserve staan? Mochten jullie dan nog fotografen te kort komen wil ik altijd 's ochtends nog wel mee
Heb op dit moment geen reservefotograaf, kan misschien wat regelen. Maar het is een schatting he, ga zo even naar stal en daarna schema maken dus dan weet ik de exacte tijd.
Oef,, wel lange dag zo. Ik twijfel of ik dan de hele dag aanwezig zal zijn. Ik loop nog steeds met een knieblessure (gaat al wel beter) en weet niet of ik het zo lang ga volhouden. Zit namelijk nog minstens 4x per dag met mijn pootje omhoog om te koelen.
Zeg een schatting word breed gemaakt xD, hou het liever wat breder aan dan dat ik zeg ik denk dat we 1 uur klaar zyn en straks in het schema het later blijkt te zyn ben bezig met schema
Baileysdream
Geplaatst door de TopicStarter: 01-06-14 23:03
Ik wil graag even weten of de modellen het zo goed vinden, middag/ochtendgroep. Of de fotografen tussendoor pauze willen? En een voorkeur hebben bij wie ze in de groep willen, het worden groepen van twee als alle 8 de fotografen mee komen.
voor verdere vragen stel ze gerust! of als je de tien minuten te kort vind als fotograaf zijnde.
Aangezien de foto beetje klein uitvalt, even kijken hoe ik dat verander.
De ochtendmodellen zijn; Anke lange landen, made in heaven, daylight, indienna summer. Middagmodellen: Gibbie, Anke, Dream, Liz. Beginnen om 10 uur, en eindigt om 12:45..
ja als dit schema helemaal goed is is het inderdaad een kwartiertje voor andere groep komt, probeerde al zoveel mogelijk rekening te houden met tijden.
emmaudb
Geplaatst: 01-06-14 23:12
Oww als het tot 12.45 duurt! Dan hoef ik m'n werk niet eens te verzetten.