Gelukkig duurt het nog een maand voordat de fotomeeting zover is... In tussentijd zal het terrein er wel weer een beetje op gaan lijken hoop ik.
Dribbelkont
Geplaatst: 11-05-14 11:44
Ja dan vast wel. Wat een hondeweer bha!!!. Vandaag van plan 17 km te rijden maar heb het maar verplaatst naar morgen en vandaag vrij. Ben niet van suiker maar morgen ietsje minder water en minder wind.
Misschien is het handig dat iedereen zijn of haar nummer in een privébericht stuurt naar de topic starter Rianne, zodat zij een WhatsApp groep kan aanmaken?
Voor het gemak zou ik wel graag (als je die wilt geven hoor) ieders nummer hebben zodat ik (en jij mij) op de dag zelf kan bereiken. Mensen die liever niet in een groepsapp komen mogen dat ook doorgeven en dan zet ik je er niet in
Rianne heeft mijn nummer inmiddels, maar een groepsapp doe ik niet aan mee. Op het werk ben ik niet mobiel bereikbaar en groepsappen zorgen na 8 uur werken voor een totaal volgespamde telefoon. Mijn nummer daarom alleen voor echt noodzakelijke dingen, verder lees ik het topic en mijn pb's.
Vallei kun je wel zien dat er flink gereden is, maar als het weer wat opklaart en de vallei wat met rust wordt gelaten zal het er in juni weer mooi bij liggen!
Bedankt dames! Morgen ga ik aan de slag met een tijdsplanning. Jullie mogen nu al in het topic aangeven wat de voorkeur heeft voor ochtend of middag. Ochtend start rond 10u ivm de fotograaf die moet werken tot half 10 en anderen die nogal een eind moeten reizen