Gewoon het paard aanklikken en je kan de thumbnails zien, als je op de thumbnail klikt krijg je een preview . Prijzen enzo zet ik er nog bij, maar wil eerst even de foto's bewerkt hebben
OK ik ben klaar! Alleen de te-nabestellen foto's nog even op m'n site zetten..
IMANDRA
Geplaatst: 01-08-14 00:28
OK, alle extra bestanden zijn te vinden via hier! Hier zijn ook mijn tarieven te vinden aangezien deze nog niet op mijn huidige website staan. Er is te sorteren op model, dus als je een keuze maakt zie je alleen de foto's die bij jou paard horen.
Edit: moet wel nog de aanbiedingen / kortingen er nog bij zetten
Dominskii
Geplaatst: 01-08-14 16:14
Erg leuke foto's al. Als alle foto's binnen zijn ga ik kijken welke ik wil nabestellen. Kunnen de fotograven die willen voor mij een nabestelpagina maken?
Oei Lot, deze is wel heel onscherp. Hoe komt dat? Want volgens mij staat hij niet scherpgesteld op een verkeerd punt, hoogstens de manen maar die zijn ook niet heel scherp
Liek, had het al van meer mensen gehoord maar op mijn scherm was het niet zo heel erg te zien.. Op mijn mobiel was het inderdaad een drama...
Ik heb nogal troubles met mijn camera gehad die dag.. Weet nog steeds niet hoe het kon, en wat er nou exact aan de hand was maar weet wel dat ik even langs de winkel ga om hem na te laten kijken..
IMANDRA
Geplaatst: 02-08-14 19:55
lieke123 schreef:
Bestelpagina ziet er netjes uit Lisa! Alleen hij werkt nu nog niet of wel ?
Jawel? Gewoon paard kiezen en dan krijg je thumbnails te zien en als je erop klikt krijg je een verkleinde versie
(Misschien dat je net keek toen ik aant werk was lol)
Oh nee dat werkt nog niet, gaat ook een heel stuk meer werk in zitten
lieke123
Geplaatst: 02-08-14 23:54
Aaah ik dacht dat het hele idee was haha ja idd ik heb mijn pagina ook maar een beetje slordig php achtig in elkaar gezet XD maargoed het werkt. Deels wil nog andere dingetjes maar geen zin om me erin te verdiepen. Of meer onderaan de prioriteiten lijst haha
Voor alle modellen: Mijn foto's komen zo snel mogelijk! Ik zit momenteel in Kroatië maar ik probeer soms wat foto's te bewerken tussendoor. Alleen duurt het dus wat langer dan bij de rest, sorry daarvoor!