Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ohmydeem schreef:Nou ik heb het gevoel dat ik niet echt veel aanmeldinge heb. Dus maar 4 paarden heb.
Krijg ook van niemand meer antwoord.
Anders komen Max en ik samen fotografen een dagje. Dan gaan we gewoon 's middags beginnen!
ShadowFax schreef:ohmydeem schreef:Nou ik heb het gevoel dat ik niet echt veel aanmeldinge heb. Dus maar 4 paarden heb.
Krijg ook van niemand meer antwoord.
Anders komen Max en ik samen fotografen een dagje. Dan gaan we gewoon 's middags beginnen!
Wat jammer zeg! Ik geloof dat mijn stalgenoten het totaaaaaal niet erg vinden als jullie 2 een middagje onze 4 ijslanders op de foto komen zetten!!Dan zoeken we een mooie plek uit in de buurt, zorg ik voor een data dat iedereen kan en hoppa
ilovepuckk schreef:Misschien een raare vraag maar heeft iemand hier een hoofdstel maat shet of kleine pony, voor zondag. Ik zie opeens dat wendy dr hoofdstel helemaal versleten is
Ziet er niet zo mooi uit op de foto
mowgli7 schreef:ilovepuckk schreef:Misschien een raare vraag maar heeft iemand hier een hoofdstel maat shet of kleine pony, voor zondag. Ik zie opeens dat wendy dr hoofdstel helemaal versleten is
Ziet er niet zo mooi uit op de foto
Ik heb een klein shet hoofdstelletje, western achtige stijl en nog een ander klein hoofdstelletje.
beiden met een klein bitje. (moet dan zeg maar aan het hoofdstel die gebruikt wordt, heb maar 1 bit.
ShadowFax schreef:Gaan we definitief starten om 19:00uur? Want dan ga ik even overleggen met stalgenootje. Ik wil echt niet te laat naar huis gezien terug naar stal, uitladen etc, terug naar huis en de volgende dag weer fris en fruitig op werk verschijnen...
ohmydeem schreef:Ik twijfel of ik dit door laat gaan.
Dan kunnen maxime en ik beter langs komen. Of eventueel een afspraak maken.
Ik krijg geen ene gehoor van meer modellen en fotografen.
ohmydeem schreef:Ik dacht anders maken we een afspraak samen dat je alsnog een fotoshoot heb. Dus je krijg gewoon van 2 fotografen foto's. Dus dat we dan op een andere dag afspreken.
ilovepuckk schreef:mowgli7 schreef:Ik heb een klein shet hoofdstelletje, western achtige stijl en nog een ander klein hoofdstelletje.
beiden met een klein bitje. (moet dan zeg maar aan het hoofdstel die gebruikt wordt, heb maar 1 bit.
Zou ik het westernachtige mogen lenen?
We hebben zelf een bitje wat heel goed past dus,die kan erin