paardenfotomeeting Spijkbos biddinghuizen 22 juni

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Suusenmalvin

Re: paardenfotomeeting Spijkbos biddinghuizen 22 juni

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 21:12

Oke, dus voor alle duidelijkheid: Er zijn nu 6 fotografen, dus alle modellen mogen komen? Sorry, wil graag een bevestiging.. Moet aardig wat regelen en manlief wil ook graag weten waar hij aan toe is :') zucht..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 21:39

Ik wordt echt een beetje gek. Ik wil zo graag antwoorden maar nu is er wéér onzekerheid van 1 fotograaf. Ik wacht op reactie van de desbetreffende Bokker. Als ze niet mee gaat blaas ik de echte meeting af en ga ik kijken wat er te regelen valt als compensatie.

Tijd: is al eerder vermeld. Ochtend: circa 10.00-12.30. Middag: circa 13.00 -15.30.

Echt het spijt me dat het zo moet. Een meeting valt en staat met vertrouwen. Een aantal fotografen hebben een wazige reden gegeven terwijl een ander deze afspraak niet belangrijk genoeg vond. Voor mij is de lol er zeker vanaf, maar voor de desbetreffende meeting wacht ik nog op 1 reactie!

Suusenmalvin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 21:51

Ai, dat is echt balen ja... We wachten het af. Succes. En petje af hoor, dat je toch nog overzicht houdt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 21:53

De fotomeeting wordt afgelast.

- compromis -
Omdat de modellen uiteraard rekening hebben gehouden met de dag, en ik er zeker van ben dat FR_foto, de 2 verzorgers van Toontje èn ik bereid zijn om te komen wil ik de modellen die dat graag willen een compromis aanbieden. :

15 minuten portret-tijd per paard
15 minuten rijden in groepsverband

- daarna kun je nog met het groepje dat ook rijfoto's wilt lekker het bos in, het is namelijk een erg leuk bos om in te rijden! Mochten andere fotografen ook meewillen dan kan dat uiteraard! dan maken we er een niet-zo-uitgebreide mini-meeting van. Wie als model mee wil hoeft alleen maar even in dit topic te reageren! Dan maak ik zaterdag een schema en komt die er eind van de middag op te staan.

GoLizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 22:45

Ik wil met Diva wel komen.
ik ga nog even met Femke (van Teun) en Michelle (van Quick) overleggen wat hun willen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 22:49

oke! Dan plan ik diva vast in!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 22:58

Dan krijg je dit idee: (uiteraard is er tussen het rijden en portret ook tijd voor waterfoto's!)

Afbeelding

Suusenmalvin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 23:01

Dan meld ik me helaas af. Kost me veel geld om een trailer te huren, voor half uurtje in bos.. Sorry.. Ik weet ook niet of ik een zadel heb (zadelmaker komt vrijdag, hopen dat er iets past). Zonder zadel kan ik alleen portret foto's laten maken.
Jammer dat er zoveel fotografen af hebben laten weten. Een volgende meeting zijn we er graag bij! :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 23:09

dat kan ik helemaal begrijpen ! Het spijt me echt dat er zulke drastische veranderingen moeten komen. Ik hoop zeker je een andere keer te zien!

GoLizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 06:11

Michelle met Quick komen niet.

We zitten alleen een beetje met de tijd.. Femke moet tot 11 uur werken op stal. Maar wil wel heel graag mee.
het is maar ong 15 min rijden met de trailer dus we zijn er wel zo

celine14

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 09:34

Ik wil met wina ook nog steeds wel komen. Ik zou alleen graag van de fotografen willen weten wie ook nog paard met bruid willen fotograferen. Ik wil zelf graag wat rij foto's en daarna kan evt mijn bijrijdster haar trouwjurk nog aantrekken. Als hier geen interesse ga ik nog even met haar overleggen wat we gaan doen, misschien zelf nog even wat foto's maken of niet mee nemen. Dus graag even reactie van de fotografen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 11:22

Ik vind een trouwjurk onwijs stoer staan in m'n portfolio!

golizz: hmm. Dat zou niet handig zijn want zo komen we alsnog in de knoei met tijd. schema et.. dan ben je namelijk ruim 1.5 uur te laat.

celine14

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 11:56

Okee pimaude dan nemen we die mee! Is het dan misschien handig om dat in het schema te zetten na de rijfoto's voor de fotografen die dat willen? Ik wil wina namelijk wel eerst rijden omdat ze niet altijd even braaf is op vreemd terrein en dat dat voor de veiligheid dus wel even fijn is! (En omdat ik zelf natuurlijk ook graag mooie dressuur foto's wil )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 12:01

ja hoor zet ik erin. wil je alleen portret of er ook op met trouwjurk?

celine14

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 12:04

Ze wil er ook graag op!

FR_Foto

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 12:05

celine14 schreef:
Ze wil er ook graag op!

lijkt me super!!!!!!!

GoLizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 12:08

Jammer.. valt er ook niet wat te overleggen kwa tijd? Omdat je al met zo weinig bent.. dat we bijv. Iets later beginnen? Ze zou het namelijk enorm jammer vinden om niet te kunnen komen.

celine14

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 12:15

GoLizz schreef:
Jammer.. valt er ook niet wat te overleggen kwa tijd? Omdat je al met zo weinig bent.. dat we bijv. Iets later beginnen? Ze zou het namelijk enorm jammer vinden om niet te kunnen komen.

Ik vind het niet erg om wat later te komen, als iedereen dan mee kan is dat wel net zo gezellig!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 12:24

Nee, want ik heb naast deze meeting ook mijn eigen dingen. Kijk, dit is al een compromis, en die ga ik niet nòg eens veranderen omdat er dan niet iemand kan komen, sorry. Dit plan is er, en het is aan elk model of zei/hij wil komen of niet.

GoLizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 12:32

Okee jammer.. dan meld ik me bij deze ook weer af. Want wou wel graag samen met femke en wouden graag foto's van teun en diva samen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 12:45

Okè, geen probleem haal ik je van de lijst.

_Ilsee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 13:26

Wie komen er nou wel en wie komen er niet?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 13:29

Ik ga zo even een pb'tje eruit doen naar de overige modellen. We hebben nu Wina en Fiero die zowiezo komen. Jij mag ook komen omdat je erg meegaand bent geweest de hele tijd en ook oplossinggericht dacht. De rest ga ik per pb even benaderen!

_Ilsee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 13:30

Top dan wacht ik dat even af!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 13:40

We hebben maximaal 5 modellen. Ik wacht nog op de reactie van Ioanne met haar paard gavin en op reactie over de kleine Pooh! :)